Köra på bakhjulet?

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Ort
Sthlm
Hoj
R6
Kön och personlighet bör gå hand i hand så att säga.
Precis som killar inte ska hålla på med balett så ska tjejer inte köra på bakhjulet.
Det hänger ihop med biologi.
Kvinnans kropp är skapt att föda barn. Om en gravid kvinna wheelar kan det skada fostret.


Vilken tur att vi kvinnor inte går runt och är gravida jämt då :p

Det låter som om du har prestationsångest eller nåt....kanske inte kan "få upp den" själv! ;)
 

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Ort
Sthlm
Hoj
R6
Äntligen en snubbe som inte fallit offer för det jämställda helvetet vi lever i :D



accelerera fort i 2:an :tuttar

Haha kalla det för vad du vill, men det handlar inte om jämställdhet när det handlar om att kunna slanga eller inte. Stackars killar som inte kan slanga...då kan de ju inte vara riktiga män enligt dig hehe :tungan
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Alla som ska ragga, bege er till Flipboats "gästbok"..

Några är redan där! :banana
 

Pizzabagarn

Guest
Haha kalla det för vad du vill, men det handlar inte om jämställdhet när det handlar om att kunna slanga eller inte. Stackars killar som inte kan slanga...då kan de ju inte vara riktiga män enligt dig hehe :tungan

I rest my case

[YOUTUBE-ID]GC6ckaDAc70&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Haha, ja jag kanske har det men det betyder inte att jag tycker kvinnor ska åka runt på bakhjulet.
Men visst, det står 1-0 i finurlighet till dig nu.
Det står å andra sidan 0-1 till dig i könsidentitet.
 

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Ort
Sthlm
Hoj
R6
Haha, ja jag kanske har det men det betyder inte att jag tycker kvinnor ska åka runt på bakhjulet.
Men visst, det står 1-0 i finurlighet till dig nu.
Det står å andra sidan 0-1 till dig i könsidentitet.

Nope, inga svårigheter med att definera min könsidentitet här inte...de som träffat mig vet vad jag pratar om...:tungan
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Nope, inga svårigheter med att definera min könsidentitet här inte...de som träffat mig vet vad jag pratar om...:tungan

Haha, du kör verkligen hela kitet:
Bilden
Profiltext
Utmanande och jete spännande insinuationer

:lol

Det här har nog inte bara jag sett förut.
 

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Ort
HÄR
Hoj
GSXR 1000 k9
det e klart det går. flytta röven lite bakåt så går det lättare, prova tvåan det blir ett lugnare lyft då, tuft att en brud vill lära sig slanga :tummenupp :yoparty
 

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Ort
Sthlm
Hoj
R6
Haha, du kör verkligen hela kitet:
Bilden
Profiltext
Utmanande och jete spännande insinuationer

:lol

Det här har nog inte bara jag sett förut.

Haha...tror du att jag försöker ragga på detta forum...
Ledsen att behöva informera men jag behöver inte det :pannkyss
 

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Ort
gbg
Hoj
cbr 954-02
har du inte någon i din närhet som KAN åka på slangen,asså och ha dig bak menar ja,rätt enkelt när man åker me och känna vid vilka varv,ställning m.m...men som dom flesta säger..öva,öva åsså öva lite:tungan ..bor lixom inte nära dig så ja kan inte visa heller tyvärr:(
 

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Ort
Sthlm
Hoj
R6
Haha, du kör verkligen hela kitet:
Bilden
Profiltext
Utmanande och jete spännande insinuationer

:lol

Det här har nog inte bara jag sett förut.

Jag vill endast ha lite tips om hur man lättast slangar :)
Är för övrigt trött på killar som beter sig som idioter här...
 

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Ort
strax höger om lingonriset
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
skit i att köra på slangen och lär dig köra hoj ordentligt istället,
det är ändå inte särskilt tufft att wheela (skojjar :D det är skitfränt)

börja försiktigt med att flippa gasen på 1:an och lyft lite lagom och gå inte vidare förrän du kan det ordentligt, gamla cbr600 är inget effektmonster direkt och med orginaldrevningen är det absolut ingen självklarhet att ta upp den om man inte redan kan, oavsett vad vissa här har hävdat :mattias

kollar man din profil så verkar du för övrigt ha tillgång till en betydligt bättre hoj att träna på om man om du nu äntligen ska köra på bakhjulet:tummenupp
 

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Ort
Sthlm
Hoj
R6
har du inte någon i din närhet som KAN åka på slangen,asså och ha dig bak menar ja,rätt enkelt när man åker me och känna vid vilka varv,ställning m.m...men som dom flesta säger..öva,öva åsså öva lite:tungan ..bor lixom inte nära dig så ja kan inte visa heller tyvärr:(

jo, jag har åkt bakpå några gånger men det var en helt annan hoj, en KTM 640. Det skall tydligen vara lite lättare att slanga med den. Men jag uppmärksammade faktiskt inte hur han gjorde :(
Men jag får tänka på det till nästa gång. Förövrigt så vill han inte hjälpa mig förrän jag tar kortet...
 

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Ort
gbg
Hoj
cbr 954-02
jo, jag har åkt bakpå några gånger men det var en helt annan hoj, en KTM 640. Det skall tydligen vara lite lättare att slanga med den. Men jag uppmärksammade faktiskt inte hur han gjorde :(
Men jag får tänka på det till nästa gång. Förövrigt så vill han inte hjälpa mig förrän jag tar kortet...

sätt han på din hoj då,kan ju hoppas på att han löser det med den me..och titta samt lär...
 

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Ort
strax höger om lingonriset
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
jo, jag har åkt bakpå några gånger men det var en helt annan hoj, en KTM 640. Det skall tydligen vara lite lättare att slanga med den. Men jag uppmärksammade faktiskt inte hur han gjorde :(
Men jag får tänka på det till nästa gång. Förövrigt så vill han inte hjälpa mig förrän jag tar kortet...

my god, har inte ens kort, då föreslår jag att du gasar fullt och dumpar kopplingen från stillastående så slipper du skada dig själv och vi andra slipper din hoj och dig på vägarna på ett tag

WIN:WIN situation...
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top