Köra på bakhjulet?

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
cbr 954-02
my god, har inte ens kort, då föreslår jag att du gasar fullt och dumpar kopplingen från stillastående så slipper du skada dig själv och vi andra slipper din hoj och dig på vägarna på ett tag

WIN:WIN situation...

Men snälla du hon ställde ju bara en vanlig fråga,behöver väl inte vara så hård och kantig??du fråga nog en gång i tiden me skulle ja tro..

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Tyckte allt lät lite ballt, att en brud tokgärna vill lära sig wheela..Men sen läste jag att du inte ens fått kortet ännu..haha, då äre nog bäst kitta det före nånting annat...resten kommer automatiskt när du avverkar massa mil ska du se (om du inte fegar ur).

Stoppies nästa? ;D

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
Men snälla du hon ställde ju bara en vanlig fråga,behöver väl inte vara så hård och kantig??du fråga nog en gång i tiden me skulle ja tro..

kantig, nä jag är bara omtänksam :) vill inte att nå'n ska råka illa ut i onödan, det är farligt att leka i trafiken och är man grön så är det inte sunt att börja med att slanga fastän det ser skithäftigt ut

:corn

MR Mange

GAME OVER MC
Gick med
26 Aug 2007
Hoj
GSXR 1000 k9
vilken trevlig ton du har !! det är väl inte kortet hon kör med lr ?? hon ställde en fråga, alla e ju nybörjare i början, även du! lr du kanske inte heller har lärt dig det??

my god, har inte ens kort, då föreslår jag att du gasar fullt och dumpar kopplingen från stillastående så slipper du skada dig själv och vi andra slipper din hoj och dig på vägarna på ett tag

Flipboat

AlphabeastMC.com
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
R6

Bara för att man inte har kortet betyder det ju inte att man inte kan köra...
jag har haft hoj i 2 år...har ju inte direkt låtit den stå och samla damm i garaget :tungan
Men nu tänkte jag att det var dags att ta det fina kortet så att man slipper bli av med bilkortet om man blir stoppad :)

kantig, nä jag är bara omtänksam :) vill inte att nå'n ska råka illa ut i onödan, det är farligt att leka i trafiken och är man grön så är det inte sunt att börja med att slanga fastän det ser skithäftigt ut

:corn

Så jag är nog inte så grön i trafiken i alla fall :tungan och vill inte verka vara "häftig o ball"...vill bara lära mig nåt nytt som jag tror skulle vara kul att kunna :)
Så nu vet ni alla som verkar undra...

Last edited:

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
Bara för att man inte har kortet betyder det ju inte att man inte kan köra...
jag har haft hoj i 2 år...har ju inte direkt låtit den stå och samla damm i garaget :tungan
Men nu tänkte jag att det var dags att ta det fina kortet så att man slipper bli av med bilkortet om man blir stoppad :)

visst, ta det lugnt bara:tummenupp men som jag sa tidigare så skulle jag rekommendera att du "lånar" KTM'n istället, otroligt mycket lättare och fördelen är att plasten går till under 1500:- komplett om du skulle misslyckas

och du har rätt, det ÄR kul, lycka till

Last edited:

JHE

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2008
Hoj
Yamaha
Ad.Devil wheelar jue :) Och ni bor i samma "by"..FlipBoat Häng på henne ffs så e det ju klart :jäs

absolut_danni

Guest
Tja nu tycker jag att fler brudar ska följa med mej och adrenalinedevil ut och köra på bakan! Skulle vara trevligt! :yoparty :näsblod

absolut_danni

Guest
Vadåra ? måste byta drev eller ? Hur stort är ditt ?

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Jösses 6tusenrpm jag kopplar inte min förrens vid 10-11k på 2an när jag ska upp på slangen.... jag har visserligen bara kört ett par månader men hyffsad balans och börjar få i 3an med nu på bakhjulet.... iofs såg det väl ut sådär som på filmen dom första 2-3 gångerna...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln