Biturbo
Min går i etthundra!
Mr_White skrev:Hur fan visste du att det va Vemdalen?
Man har väl koll! Känner igen björken som skymtar till höger i bild!
Mr_White skrev:Hur fan visste du att det va Vemdalen?
Biturbo skrev:Man har väl koll! Känner igen björken som skymtar till höger i bild!
Mr_White skrev:Jag va nog lite trött igår...Glömde bort att jag hade bilder på min sida
Biturbo skrev:Hehe.. Nä, jag jävlas lite med dig.. Faktum är att det är mina skotrar ni hyrde...
Biturbo skrev:Mm.. Jag anade att set var ni men ville inget säga... Inga men?
Alla de skotrarna på bilden är utbytta nu också.. Nya friska maskiner!
Mr_White skrev:Nope inga men, men han va risig ett tag.
Nyckelben & ett par revben av och en kotkompression, sen fick dom sy fast örat med 20 stygn också.
Men nu är han bra, kan tänkas att det blir en tripp nästa år. Vi får se.
Filmade lite när vi var uppe, använde hjälmkamera också.
Fast jag har inte redigerat materialet än. Kanske lägger upp lite här när det är klart.
du bor ju i gävle..ta kort ni bruka väl få en massa djäkla snö.xcOOb skrev:2622644tar och ger liv i en sjuk gammal tråd..
till de relevanta vad får man för påföljder och böter för att köra utan "skoterkort", börjar bli den säsongen nu
ozeo skrev:2622670du bor ju i gävle..ta kort ni bruka väl få en massa djäkla snö.
inte ut skotern..summit är ditt svarxcOOb skrev:2622686Ja men då får man ju inte ut skotern när våra snömängder som kommer ibland i Gävle.. Och sen kostar de pengar med kortet
xcOOb skrev:2622644tar och ger liv i en sjuk gammal tråd..
till de relevanta vad får man för påföljder och böter för att köra utan "skoterkort", börjar bli den säsongen nu
Biturbo skrev:2622716Det är olovlig körning precis som vilken som helst.
xcOOb skrev:2622723jo jag är medveten om det men vad är straffet för de? och de är viss skillnad på detta än med tex bil för de kortet kunde du inte "få" förr.. men visst träffar man en grinig snut så..
Biturbo skrev:2622749Nej det är ingen skillnad..
Det är olovlig körning och du kan förlora körkortet för hoj och bil om du kör olovligt.
RacerDave skrev:1165667Som det är i dag så får man behålla trängskoterkortet om man blir av med sitt vanliga körkortet, dock kommer det bli ändring på det innom ett par år.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|