Det stämmer, det skulle kosta 60 000 per år eller något sånt när jag tittade. Därför är tanken att morsan ska stå på den!
Återigen... om det händer något och försäkringsbolaget har skäl att anta att den är "skenförsäkrad" = ingen ersättning.
Det stämmer, det skulle kosta 60 000 per år eller något sånt när jag tittade. Därför är tanken att morsan ska stå på den!
Mm du har nog rätt, är det ens värt att ringa till ett försäkringsbolag och fråga detta? "Hej, jag tänkte köra utan körkort och undrar om er trafikförsäkring gäller vid eventuell krock", känns som dom kommer säga dra åt helvete
Men ja, kan tänka mig att helförsäkring inte gäller. Dock gäller väl helförsäkringen om den skulle bli snodd eller skadad när den står stationärt etc?
- - - Updated - - -
"visserligen några få år gamla svar men skulle inte tänka att de har ändrats så mycket."
Där är svaret till varför jag gjorde denna tråd.
Trafikförsäkringen gäller för alla andra trafikanter. Ponera att du skulle få gashäng vid fel tillfälle o plöja in i en busskur (konstigare saker har hänt).
Gamlingarna är vad jag vet INTE överrepresenterade i olycksstatistikenKör bara, du kör väl inte sämre än gamlingarna som fick A-kort på köpet. Du får 5000:- i förhöjd självrisk på trafikförsäkringen, källa Expressen.
Håller inte med...jag är inte dum i huvudet...
Om hojen är skenförsäkrad; 'gäller endast trafikförsäkringsmomentet.Det stämmer, det skulle kosta 60 000 per år eller något sånt när jag tittade. Därför är tanken att morsan ska stå på den!
Om hojen är skenförsäkrad; 'gäller endast trafikförsäkringsmomentet.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|