isy
Ny medlem
Jaha, då har olyckan varit framme och man har kört åt helvete med hojen som jag aldrig trott att jag skulle råka ut för. Synd att det va såhär i början av året också. Jag kom körandes på vägen, dimman låg tät. Jag körde inte speciellt fort. Och mitt i allt, ser jag hur dom vita linjerna viker av till vänster. Jag trampar på bakbromsen och tar även ett stadigt grepp om frambromsen (jag va ju redan körd, men varför inte bara bromsa ner farten så att jag inte krashar i allt för hög fart). Hojen far omkull när den kommer till gruset på sidan av vägen, men tro inte att min resa va klar för det. Jag fortsatte rakt fram och landar med huvudet i gruset, gjorde en galant volt och vaknar sedan upp sekunden efter liggandes med hojen vid min sida. När jag sedan steg upp, så kändes det som att jag va riktigt äckligt full och jag vinglade fram och tillbaka och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men jag fumlade lite och hitta sedan min telefon i min ficka och slog "112" och fick dit ambulanskillarna, och snuten kom ju också.
Tänkte lägga upp lite bilder, men dom va tydligen för stora.. så om någon kan hjälpa mig med att få upp bilderna nånstans?
Tänkte lägga upp lite bilder, men dom va tydligen för stora.. så om någon kan hjälpa mig med att få upp bilderna nånstans?