gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
ähh hon tog bara en kafferast; )Kan någon slå detta trådlyftet? Knappast! Av trådskaparen dessutom
ähh hon tog bara en kafferast; )Kan någon slå detta trådlyftet? Knappast! Av trådskaparen dessutom
Det här är ingen DEJT SAJT! Och cRoc fick sig just bannad. Inga sexuella trakasserier.
Hon frågar om nån vill KÖRA HOJ! Jisses. En enda till som anspelar på sexuella trakasserier (kommer med oförskämda förslag) kommer göra att jag tar till nått drastiskt. Vill inte ha mer omogna inlägg på SH.
har aldrig hört talas om vilseturerna men det låter ju skitskoj. Vart utspelar detta fenomen sig?
Jag kommer köra vilse i sommar=P
varför inte göra en "dejting hörna" på SH?? menar många vill jue träffa en likasinnad med liknande intresse...lr hur??
Då ska du köra vilse med oss.
Brukar bli skitskoj!
Din jävla ragger!
Rebecca: Vi är ett gäng som kör från Staffanstorp på onsdagarna, och ett annat gäng som håller till lite här och var. Brukar utgå från Harlösa, bara för att några bor i Ystad/Skurup och nån i Hörby, så blir det lite mittemellan. Kommer säkert komma upp massvis med trådar om körning, så bara att haka på!
Fan va många som håller till neråt staffanstorpshållet. Är det där alla skåneåkare gömmer sig för det är inte i Höör iaf=P Jag kör mer än gärna med er iaf! Fan ska bli riktigt kul å skaffa hoj igen, man känner sig verkligen välkommen!
Fan va många som håller till neråt staffanstorpshållet. Är det där alla skåneåkare gömmer sig för det är inte i Höör iaf=P Jag kör mer än gärna med er iaf! Fan ska bli riktigt kul å skaffa hoj igen, man känner sig verkligen välkommen!
Ja, Staffanstorp är ju RadicalRiders bakhåll
Men det är ofta vi kör i lite mindre grupper andra dagar också, så det är bara att haka på!
annars är det gutt o va Solorider med...bara glida runt tills man ser ett biker gäng man vill joina...brukar aldrig va prob...o då blir det variation med!!!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari