KörKompisar??

Status
Ej öppen för fler svar.

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
Hehe, över fyra år mellan trådstarten och trådskaparens nästa inlägg. :fyllisar

Bara för att du gjorde ett så fint trådlyft kan även jag ställa upp och köra med dig. :yoparty

Biohazard

BKK-instruktör
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Nightrod
Jag instämmer m de andra & säger att priset för årets trådlyft går till Dig! :banana
Men Jepp, jag är på. Bara att hojta till. :tummenupp

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2014 stormtrooper 1000
är det norra delarna av skåne du/ni finns i så finns en till som vill ha kör kompisar här.

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Fan va nice=) Jag kör överallt. Utgår ju från Höör men vart jag kör sen spelar ingen roll. Har nästan glömt alla roliga vägar så man får väl försöka återupptäcka dem! Jag måste erkänna att jag blir lite smickrad, tänk att ni vill ge mig pris å allt ;-) ni kan ju skramla till en ny båge så det blir av någon gång=P haha!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag bidrar med en alldeles blank och fin guldfärgad tia bara för att lyftet var så snyggt!:D

Jag kan nog tänka mig att köra en sväng om ni styr upp nåt, men det får allt vänta på lite bättre väder:) Spanat in vilseturerna ännu? Om inte, gör det! Massor med folk, massor med hojar och kurviga mc-vägar i överflöd på varenda tur!:tummenupp

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Det här är ingen DEJT SAJT! Och cRoc fick sig just bannad. Inga sexuella trakasserier.

Hon frågar om nån vill KÖRA HOJ! Jisses. En enda till som anspelar på sexuella trakasserier (kommer med oförskämda förslag) kommer göra att jag tar till nått drastiskt. Vill inte ha mer omogna inlägg på SH.

varför inte göra en "dejting hörna" på SH?? menar många vill jue träffa en likasinnad med liknande intresse...lr hur?? :tummenupp

Biohazard

BKK-instruktör
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
Nightrod
har aldrig hört talas om vilseturerna men det låter ju skitskoj. Vart utspelar detta fenomen sig?

Brukar starta på Statoil i Eslöv eller Preem i Kävlinge, sen kör vi åt det håll som våra kära Reisleiters visar. Runt 100 hojar brukar inte vara nåt problem att få ihop till en sån runda.
Kolla här för lite info inför årets första runda:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=197737
Hoppas vi ses där. :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Då ska du köra vilse med oss. :hihi
Brukar bli skitskoj!

Din jävla ragger! :tungan

Rebecca: Vi är ett gäng som kör från Staffanstorp på onsdagarna, och ett annat gäng som håller till lite här och var. Brukar utgå från Harlösa, bara för att några bor i Ystad/Skurup och nån i Hörby, så blir det lite mittemellan. Kommer säkert komma upp massvis med trådar om körning, så bara att haka på! :)

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Din jävla ragger! :tungan

Rebecca: Vi är ett gäng som kör från Staffanstorp på onsdagarna, och ett annat gäng som håller till lite här och var. Brukar utgå från Harlösa, bara för att några bor i Ystad/Skurup och nån i Hörby, så blir det lite mittemellan. Kommer säkert komma upp massvis med trådar om körning, så bara att haka på! :)

Fan va många som håller till neråt staffanstorpshållet. Är det där alla skåneåkare gömmer sig för det är inte i Höör iaf=P Jag kör mer än gärna med er iaf! Fan ska bli riktigt kul å skaffa hoj igen, man känner sig verkligen välkommen! :banana

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fan va många som håller till neråt staffanstorpshållet. Är det där alla skåneåkare gömmer sig för det är inte i Höör iaf=P Jag kör mer än gärna med er iaf! Fan ska bli riktigt kul å skaffa hoj igen, man känner sig verkligen välkommen! :banana

Ja, Staffanstorp är ju RadicalRiders bakhåll ;)
Men det är ofta vi kör i lite mindre grupper andra dagar också, så det är bara att haka på! :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

kommer finnas torsdagsträffarna på torso med stunt, lek och körning till lite olika ställen. Alla är välkomna! Håll koll på Radical Riders forum, där händer det alltid grejer! :tummenupp

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Ja, Staffanstorp är ju RadicalRiders bakhåll ;)
Men det är ofta vi kör i lite mindre grupper andra dagar också, så det är bara att haka på! :)

annars är det gutt o va Solorider med...bara glida runt tills man ser ett biker gäng man vill joina...brukar aldrig va prob...o då blir det variation med!!! :tummenupp :yoparty

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
annars är det gutt o va Solorider med...bara glida runt tills man ser ett biker gäng man vill joina...brukar aldrig va prob...o då blir det variation med!!! :tummenupp :yoparty

Funkar så klart det med! Jag uppenbarar mig sällan dock som solorider. Nästan alltid i duo eller trio. :)

Najib

Medlem
Gick med
22 Oct 2007
Hoj
2007 R1
sluta prata träffar blir bara mer o mer sugen ju :huvet
nu tycker jag att sommaren borde komma, kan inte hålla mig längre :glömdet

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...