KörKompisar??

Status
Ej öppen för fler svar.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vaaaarje gång!! :rolleyes:

Trodde du förstod att jag skämta, då jag aldrig kört med dig. Men tydligen inte..

Men det verkar som du tog åt dig, skoj! :lol:

Det gjorde jag, men jag hittade ingen lämplig smiley, så jag orkade inte bry mig mer. Det var ju kul att du tror att jag tog åt mig dock. Alltid roligt med folk som tar för givet att man inget fattar som tjej. Tyvärr (...) har vi faktiskt kört med varann, men det var längesen.

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Det gjorde jag, men jag hittade ingen lämplig smiley, så jag orkade inte bry mig mer. Det var ju kul att du tror att jag tog åt mig dock. Alltid roligt med folk som tar för givet att man inget fattar som tjej. Tyvärr (...) har vi faktiskt kört med varann, men det var längesen.
Jaja, så kan man också säga :lol

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Vad vet du om det? :tuttar Har vi kört ihop någon gång? :va :tungan

d1ce och jag var nere förra året på NDR och visade var skåpet ska stå...missade du den rundan? :yoparty
En riktig höjdardag som avslutades med lite bärs i Hbg, Solid, Wonderwizard och del andra skruvade Skåningar var med, tjockt med kul!!!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
d1ce och jag var nere förra året på NDR och visade var skåpet ska stå...missade du den rundan? :yoparty
En riktig höjdardag som avslutades med lite bärs i Hbg, Solid, Wonderwizard och del andra skruvade Skåningar var med, tjockt med kul!!!

Körde knappt förra året, hade ingen hoj då, så det missade jag!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
hänger gärna på i vår men jag är inte snabb alls. hoppas det går ändå.

Vi har ett jättefint system vet du, ju långsammare man kör ju längre bak i raden ligger man. Dessutom har vi en sisteman som vinkar till försteman i var korsning, så man ser att alla är med. Ingen tappas bort, så du kan va lugn! ;)

Skalleper77

krasharen
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
zx9 r
Vi har ett jättefint system vet du, ju långsammare man kör ju längre bak i raden ligger man. Dessutom har vi en sisteman som vinkar till försteman i var korsning, så man ser att alla är med. Ingen tappas bort, så du kan va lugn! ;)

gött då blir det lite åka i vår/sommar. har ingen att köra med så det har blivit mest singelturer o så.

Skalleper77

krasharen
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
zx9 r
när brukar första turen vara och var utgår ni ifrån?

finns det någon från oxie?

Last edited:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Nej, och du är bara en störig fotbollsspelare med en gammal xr som tror du vet allt. :rolleyes:
Suck.

Läser man här och man aldrig kört/träffat personerna får man lätt uppfattningen att alla har kört i Wsbk, minst.

när brukar första turen vara och var utgår ni ifrån?

finns det någon från oxie?
Kolla i samåkningsdelen av forumet samt RR's forum. :)

Last edited:

mrgsxr

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Hoj
zx10r
10mil, fan de e ju svinkallt!!!
Eller har man gått o blitt gammal under vintern??? Hmmm....nä så kan de inte va....tror jag bara behöver en rejäl DOS MED SOL! :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...