AndersIvar
Medlem
Jag skriver teori 13/5 i Borås. Wish me luck!
Akn78 skrev:Jag skriver teori 13/5 i Borås. Wish me luck!
Yadis skrev:Nu har jag harvat båda krypkörningsbanorna, från båda hållen om och om igen i 2 timmar i ett garage. Sätter sällan ner foten nu, senaste veckan har det släppt enormt på krypkörningen! Dock fick jag ett motorstopp i sista vändningen 1 gång och var 1 millimeter att tappa hela bågen rakt i backen, fick uppbåda alla mina krafter. Man inser vad lätt hänt det är att tappa den när nåt sånt händer!
Känner mig snart redo för nervkollaps på uppkörningen
3 dagar kvar...
Akn78 skrev:Jag skriver teori 13/5 i Borås. Wish me luck!
Ush, här skrivs det för fullt... jag vågar inte ens kolla i tråden längre, nu är det bara en vecka kvar lite drygt.... : fyfan om ja kuggar igen alltså...Extreem_ skrev:Näe....
Skrev 50 på teorin, ska ta o boka ny tid...
Men de fixar sig!
/mvh Johan
Miss_Orchidee skrev:Ush, här skrivs det för fullt... jag vågar inte ens kolla i tråden längre, nu är det bara en vecka kvar lite drygt.... : fyfan om ja kuggar igen alltså...
Nu hoppas vi på det bästa och så övar vi lite mer, ska t frissan imorn så ja får väl lätta alla mina tankar där genom psykologiska tjejsamtal typ.......
jag är inte alls nervös
jag körde på min egna, och kommer göra den här gången med.... svårt att hitta hoj att låna när det är med så kort varsel.... och vanligt folk brukar inte vilja låna ut sina heller. tyvärr i min sitts, men jag förstår dom....DrZeus skrev:Klart det går kalas denna gång. Nu vet du ju vad du inte ska göra.
Var det din egna hoj du körde på eller lyckades du hitta någon smidigare?
Miss_Orchidee skrev:jag körde på min egna, och kommer göra den här gången med.... svårt att hitta hoj att låna när det är med så kort varsel.... och vanligt folk brukar inte vilja låna ut sina heller. tyvärr i min sitts, men jag förstår dom....
Ja dom tar ju betalt för det.. och dom hojarna är uppbokade på lektioner och deras egna uppkörningar nu dessvärre.....DrZeus skrev:Skulle väl vara körskola då. Fast de tar väl bra betalt för den möjligheten...
Får se till att hålla huvudet kallt bara så ska det nog gå bra. Ta ut kurvorna ordentligt så du slipper hålla fullt styrutslag (misstänker att ditt styre också hamnar precis intill tanken). När jag körde upp var det konorna som var det väsentliga, inte linjerna. Så jag tog till ordentligt när jag svängde runt. Förhoppningsvis är de lika toleranta där borta.
flipm0de skrev:Jag kör upp om 15 dagar!
Kuggar jag så vet jag inte vad jag gör!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024