JKay skrev:Missade du??
Nej jag klarade A1-kortet i våras och nu i vår blir det mellankort
JKay skrev:Missade du??
Fixxxer skrev:Och jag har tappat suget totalt. Vet inte vad jag ska göra för att få upp körningen igen.
Anton_Ljunghusen skrev:Bara tragglat på körskola?
Ut och kör en sväng privat med nån, så ska du se att suget kommer tillbaka
Köra på körskola är inte samma grej!
Anton_Ljunghusen skrev:Krypkörningen kan du väl öva själv nånstans? Traggla traggla traggla!
lycka till alla, blir ny uppkörning för mig i vår *suck*
Delzanno skrev:Jo, Balansen i skallen är det ju inget fel på, lite ovant på en tyngre hoj bara..
Men det ska nog lösa sig..
Väntar på kk tillstånd just nu, sen blire till att boka teori.
Hoppas man hinner uppkörningen i år iaf, så man kan leta fram en sjyst hoj till våren å gasa![]()
Tack! och tack "Savage"heke skrev:bah, bara kör på. Missade min första. Med 2 p ENBART på de satans skyltarna man har glömt sen B kk. Alla "mc" frågor var rätt. Ringde o boka igen, gick snabbt, typ 1.5 v efter. Hade fått ännu tidigare om ja ej jobbat. Känner mig åxå sent ute, men köra hoj i (sen)sommar SKA jag!!![]()
Bit ihop o ring vv varje dag så kommer du snart sitta där o klara det =) Bara surt o pynta de 180 kr igen lol!!!![]()
storken skrev:916 blir till salu kring hösten.![]()
CeltaniC skrev:Tack! och tack "Savage"
Jag bommade med på "lite" P till godkänt! med. Men det var så jävla tungt... ringde direkt när jag kom hem och bokade en den 11/8. Men ska ringa ner till dom varje morgon och se (fuck the job! sjukanmäler mig)
om jag inte klarar det nu börjar jag bli orolig om jag ens hinner med en uppkörning innan det är slut för i år....när brukar det vara kört?
Delzanno skrev:Trevligt
Hade tänkt börja på något lite billigare.. lite väl grym förtsa hoj kanske,
Inte så mycke för ducati, men 916 är faan snygg![]()
Blir nog en zx7r / 6. lr en gsx 600 R..
Nåt i den stilen.
Anton_Ljunghusen skrev:Bara tragglat på körskola?
Ut och kör en sväng privat med nån, så ska du se att suget kommer tillbaka
Köra på körskola är inte samma grej!
Fixxxer skrev:Ja, jag har bara kört på körskola och dessutom en värdelös sådan. Jag har knappt lärt mig något där förutom det jag själv fått hitta på.
Nackdelen är att jag inte har någon att köra med. Så jag vet inte alls vad jag ska göra. Samtidigt är man sugen på att köra men det har blivit utnött på den körskolan jag kör nu...
Fixxxer skrev:Och jag har tappat suget totalt. Vet inte vad jag ska göra för att få upp körningen igen.
Anton_Ljunghusen skrev:Funkar det att köra upp på en ostrypt, mellanklasshoj? Dvs kollar dom bara reg.beviset eller provkör dom?
iceaway skrev:Nu var det längesen nån skrev här. Ingen som tagit körkort i helgen??![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Nej, men du kanske vill köpa en mc-bok?
(lagrar pengar, ny hoj på g)
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |