Körkort 2007

roban_2002

Kocken
Gick med
2 Jul 2005
Ort
lindesberg
Hoj
kawasaki ZXR750 -89, suzuki TL1000S -97 samt en paj suzuki rg125f -92
har bara uppkörning kvar.
men "bara" känns ganska avlägset just nu då landet vi alla bor i
inte brukar vara någe vidare förns i mitten på maj...:mad:

//Robin
 

Toke

Guest
Vill bara säga lycka till alla er som ska ta kort nu 2007! Jag med för den delen. Och så ser vi fan till att inte hamna på statistiklistan. :tummenupp
Ska skriva här om jag får några bra tips att dela med mig i vår!
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Ja lycka till då allihopa! :)

Magnusson smygfilmade en teorilektion och jag kan ge lite inside tips ang teoriprovet här.

Många bommar på just på boogietrycket över 4 bruttoton och att man smack på bara ska smarscha smådjuren.

Teoriprovet.

Man ska SMARSCHA dom! :mad:
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Ja lycka till då allihopa! :)

Magnusson smygfilmade en teorilektion och jag kan ge lite inside tips ang teoriprovet här.

Många bommar på just på boogietrycket över 4 bruttoton och att man smack på bara ska smarscha smådjuren.

Teoriprovet.

Man ska SMARSCHA dom! :mad:

:hihi
Framförallt boogietrycket är viktigt att tänka på! :hihi
 

Micke .S.

same same,But diffrent
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Söderhamn
Hoj
Ett stycke 1000R
Nu äntligen ska min sambo ta kortet, Tycker ju att rozie ska ha en liten chans att hinna ifatt mig, Så köpte henne en R1´a, Har väll tjatat lite på henne några år att hon skulle ta A behörighet, Så när det var lite tal om att hon ev skulle köpa en *Intruder* "För ett par år sedan" *Tror hon var berusad* För riktigt sig själv var hon nog inte:D
Vart det en helvändning till något sportigare iår, Tror hon kommer att klara av sitt kort galant, Önskar lycka till henne & er alla andra som kommer att ta Våren/Sommaren -07 *Själv tar jag moppen iår*
 

vwmartin

Rookie
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Floda
Hoj
Ingen just nu..
Skriver teorin om 1,5 vecka =)
Sen om bara vädret kunde hålla sig på + sidan så kunde man övningskört idag! =(

/Martin
 

GBG_PeHrssoN

Tanklös Hojlös Hopplös
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Gött e "Tu"borg!
Hoj
KTM 690 SMC-R -14
Ja lycka till då allihopa! :)

Magnusson smygfilmade en teorilektion och jag kan ge lite inside tips ang teoriprovet här.

Många bommar på just på boogietrycket över 4 bruttoton och att man smack på bara ska smarscha smådjuren.

Teoriprovet.

Man ska SMARSCHA dom! :mad:

Haha, men tänk om det kommer en Elefant ut på vägen! Han säger : Sikta på magen och SMARCHA den! HAHA!
 

samhainie

Guest
=) jag klarade min teori idag... nu är det bara att boka intensivkurs... =))
 

Holmlund

٩(●̮̮̃•̃
Gick med
1 Aug 2006
Ort
Linköping/Oravais
Hoj
*S Å L D*
Jaha, man kanske borde erkänna att jag också ska ta körkort i år, eller rättare sagt ta mellan-kortet. Har haft för 125:a i två år nu, så uppkörningen blir ingen svår match. Hoppas jag iaf:D:)
 

offa

Guest
Teorin är bokad till den 26e denna månad. Vore tacksamt om någon kan länka till lite trevligt material som gör att man kan förbereda sig ytterligare inför kunskapsprovet.
Sen så måste man hitta en lämplig hoj. I dagsläget siktar jag nog på 600-kubikare, i sporthojklassen givetvis.
 

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Ort
Karlskoga
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
Teorin är bokad till den 26e denna månad. Vore tacksamt om någon kan länka till lite trevligt material som gör att man kan förbereda sig ytterligare inför kunskapsprovet.
Sen så måste man hitta en lämplig hoj. I dagsläget siktar jag nog på 600-kubikare, i sporthojklassen givetvis.

Sök i tråden Körkort 2005,Körkort 2006 .. där har du allt du behöver KRAPPEN !
 

Gossan

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsxr 750
Var i kontakt med min trafikskola idag och nu är det bara till att vänta på första lektionen :)
Dock får jag vänta tills slutet av mars början av april på första lektionen då skolan rullar ut hojarna. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, eller hur är det man säger:arsele

Men jag bara undrar en sak, är det ngn trafikskola som börjar köra tidigare eller är det "standard" att de flesta sätter igång vid den tiden på året med tanke på vädrets variation???
 

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Ort
Karlskoga
Hoj
Honda CBR 600FA 2011


Men jag bara undrar en sak, är det ngn trafikskola som börjar köra tidigare eller är det "standard" att de flesta sätter igång vid den tiden på året med tanke på vädrets variation???


Tidigare ??? hehe slutet på Mars början på April måste jag säga är väldigt tidigt redan... Allt beror väl på vädret runt i landet men jag tror att uppkörningarna börjar 1 Maj i Örebro län iaf..
 

pro :)

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
nora/stockholm
Hoj
betald
jarla börjar manöver träningen 1/3 om det inte är så kallt att det inte biter med plog och salt, trafikdelen på börjas så snart vägarna är hyffsat stabila, vv brukar här i 08 köra första proven under sista halvan av april.
så visst finns vi som börjar tidigare;)
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top