Ingen garagevändning längre utan lågfartsbana & högfartsbana (slalom + inbromsning)wdac skrev:2648353hur är det med uppkörningen nu för tiden? är de garage vändning eller är de slalom istället? ja prova på både och när jag tog mitt kort, tycker nog garagevändningen var lättare
Frasse Fräs skrev:2648323Då var man iaf ett steg nämre, 56 rätt
uppkörning sker i slutet på mars eller?Frasse Fräs skrev:2648323Då var man iaf ett steg nämre, 56 rätt
Swedecat skrev:2648536Grattis!
Du slog mig med en poäng.
Nu har du många månader på dig att öva in säkerhetskontrollen inför uppkörningen.
Man är ju ganska sugen på att vintern rullar förbi fort så vägarna kan torka upp o sen så kan man ut o känna på gasenwdac skrev:2648536uppkörning sker i slutet på mars eller?
Frasse Fräs skrev:2648575Jävla sopa, 55 poäng bara
Grymt skönt det är att vara klar och bara koncentrera sig på körningen. Får väl köpa en hoj i vår som du verkar gjort, blir du inte frustrerad när den står o glor i garaget.
Mr Magsnus skrev:2648653Ska ta kort så fort det går, nån som har koll på när de första uppkörningarna är?
H4 skrev:2648713Jag ställer samma fråga och passar på i samma veva att undra när på ett ungefär körskolorna börjar med lektionerna?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|