Ingen garagevändning längre utan lågfartsbana & högfartsbana (slalom + inbromsning)wdac skrev:2648353hur är det med uppkörningen nu för tiden? är de garage vändning eller är de slalom istället? ja prova på både och när jag tog mitt kort, tycker nog garagevändningen var lättare
Frasse Fräs skrev:2648323Då var man iaf ett steg nämre, 56 rätt
uppkörning sker i slutet på mars eller?Frasse Fräs skrev:2648323Då var man iaf ett steg nämre, 56 rätt
Swedecat skrev:2648536Grattis!
Du slog mig med en poäng.
Nu har du många månader på dig att öva in säkerhetskontrollen inför uppkörningen.
Man är ju ganska sugen på att vintern rullar förbi fort så vägarna kan torka upp o sen så kan man ut o känna på gasenwdac skrev:2648536uppkörning sker i slutet på mars eller?
Frasse Fräs skrev:2648575Jävla sopa, 55 poäng bara
Grymt skönt det är att vara klar och bara koncentrera sig på körningen. Får väl köpa en hoj i vår som du verkar gjort, blir du inte frustrerad när den står o glor i garaget.
Mr Magsnus skrev:2648653Ska ta kort så fort det går, nån som har koll på när de första uppkörningarna är?
H4 skrev:2648713Jag ställer samma fråga och passar på i samma veva att undra när på ett ungefär körskolorna börjar med lektionerna?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|