SheDevil79
Time Out
JIPPIIIIIIIII!!!!!!!
Idag klarade jag mitt hojkort och är totalt överlycklig.
Grattis snygging
Missade att du ringt igår, höll på med en massa husmålning o smäck hela dagen
Pussssss.......
JIPPIIIIIIIII!!!!!!!
Idag klarade jag mitt hojkort och är totalt överlycklig.
Idag klarade jag oxå min uppkörning, känns så otroligt skönt efter att
det varit en utdragen historia under 4 år med en kuggad uppkörning, brutet ben, tappad sug mm.....
Körde upp i Kalmar i morse och vi var 4 som körde upp, 2 från trafikskola och 2 privatister...
Vi körskoleelever klarade det galant båda 2 men de andra 2 bromsade bort sig
på högfart/broms, trist...
Skönt iallafall att det gått vägen, nu kan man ut och rasta zx7r'n på egen hand!!!
Sista lektionen avklarad före uppkörningen nu i veckan. Är helt disträ och får inget gjort på jobbet , nån annan som lider av ÅFU? (ångest före uppkörningen )
Det hade jag en vecka innan uppkörningen. Släppte inte förrän vi var på banan. Sen kom den tillbaka igen när jag klarade manöverproven och vi skulle ut i trafiken....
Imorrn är det dags för mig att göra ett försök på uppkörningen. Frågan är då; Vad behöver jag ha med mig till uppkörningen? Kör upp via trafikskola så dem står för hoj och allting sånt. Jag funderar på om jag behöver några papper. Legitimation, körkortstillstånd kan ju vara bra att ha med. Något annat att ta med? Vatten, något att äta?
Mycket frågor, hoppas någon orkar svara.
Imorrn är det dags för mig att göra ett försök på uppkörningen. Frågan är då; Vad behöver jag ha med mig till uppkörningen? Kör upp via trafikskola så dem står för hoj och allting sånt. Jag funderar på om jag behöver några papper. Legitimation, körkortstillstånd kan ju vara bra att ha med. Något annat att ta med? Vatten, något att äta?
Sista lektionen avklarad före uppkörningen nu i veckan. Är helt disträ och får inget gjort på jobbet , nån annan som lider av ÅFU? (ångest före uppkörningen )
Giltig legitimation krävs annars får du inte köra. Ha med vatten eller annan dricka och kanske någon frukt att mumsa på. Ta med något att läsa också så att du slipper att bara sitta och glo rätt ut i luften under vänteperioderna.
Vatten, bananer, choklad kanske? Blir rätt mkt väntan så bra att ladda upp batteriet emellan!
Det enda man behöver ha med sig är väl ändå legitimation. Har ni väntetider? Jag körde upp på Tullinge och min uppkörning tog väl max en halvtimme. Kom dit, blev tilldelad en vägverkssnubbe, körde banorna och gav oss ut på vägen. Klart! Lyckan va total. ;D
WHOHOOOOOO! Fixade körkortet idag!
Fy fasen vad skönt. Och vädret är kanon. Här skall ut och köras
Yay äntligen MC körkort! =)
JAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Klarade kortet idag! Grymt skönt! Nu ska det letas hoj!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|