erixon21
Ny medlem
ännu en mc åkare på vägarna nu grattis till alla andra som fixat kortet, och lycka till ni andra så ses vi på vägarna i sommar
Är det någon här som har gjort förarprovet i Grängesberg ?
Nä det var faktiskt så illa att jag inte använde min fotbroms.
JAAAA!!!! klara mitt igår =))))
Trist att det gick åt fan-ta-drycken!
Men du verkar redan vara laddad för nästa rond, bra bra
Rotor, jag vet att du lagt in lite filmer, vilket varit bra att se. Har du nån med höghastighetsbanan? Tänkte främst vändningen? Är rätt osäker på hur snabbt det ska gå, om man ska krypa runt eller mer lägga MC:n.
JAAAA!!!! klara mitt igår =))))
Rotor, jag vet att du lagt in lite filmer, vilket varit bra att se. Har du nån med höghastighetsbanan? Tänkte främst vändningen? Är rätt osäker på hur snabbt det ska gå, om man ska krypa runt eller mer lägga MC:n.
Vill minnas att jag sa -använd inte bakbromsen MEN lägg dit foten. Nåja, nästa gång går det
Vi har bestämt oss för att min puma inte kommer att klara konbanan med gixxern så vi får väl hyra/köpa en annan hoj till henne.
Jag jobbar också på A behörigheten för fullt, fick tips av polaren att justera fotbromsen så att den tog långt ner. Så att det blir tydligt att man använder den, även fast man kanske inte gör det så mycket. Vet inte om du kör på trafikskolans hoj eller egen, kan ju blir lite svårt att göra så på deras
"vänta lite, jag ska bara justera fotbromsen lite"
Oh fan, så man ska ha andra växeln i i vändningen på högfartsbanan? Har bara testat med ettans växel... Ska bli spännande att se hur det går då.
Oh fan, så man ska ha andra växeln i i vändningen på högfartsbanan? Har bara testat med ettans växel... Ska bli spännande att se hur det går då.
Grattis. Själv fick ja mitt förra torsdagen
Grattis Körde du upp i västerås?
bläää, fick en ex militär som heter Kjell+en gotlänning under upplärning (han var dock schysst)
Har numera 1 själv till att ogilla cyklister..
Bara att jaga ny tid då
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |