Ta en sväng till halmstad vet ja, dom söker elever faktigst..=) Kontakta fartvindens trafikskola, kostar 2500kr.. tips.
Teorin klar idag sen är uppkörningen bokad till den 6 maj!! Det rullar på nu! Dessutom är det ingen vanlig dag för idag är det min 22:a födelsedag![]()
Då måste jag ta ledigt från jobbet dels för att göra riskutbildningen samt så måste jag boka in körlektioner på skolan bara för att ens få boka risk2. Och det måste jag också ta ledigt för så riskutbildningen kommer bli några 1000-lappar dyrare i så fall![]()
grattis alla.
Teori fixad
risk 1:a fixad
risk 2:a kvar :/
uppkörning kvar![]()
Jag ska köra den 17e på stora holm! Jag undrar barakanske var lite dum som bokade, men har aldrig riktigt kört en tyngre mc... har kört mc å cross för ett par år sen är 18. Men många säger att det inte alls behövdes mycket erfarenhet för risk tvåan, va tycker ni som har kört? Iofs så bor jag typ 5 km ifrån vv uppkörningsplats å farsan har ett lager precis brevid så hojen får stå där ett tag så jag kan öva. Strypningen kommer om först 10 dagar :S sen besiktning så om två veckor kanske jag är redo för gatan
![]()
Gick det vägen?![]()
truejag får ta å köra en del vecakorna innan. Har en fråga finns den någon teori igenom datorn som det fanns till bil med test och sånt? Något som ni rekommenderar?
Jag gick endast risk2 hos dom utan att köra ngt innan, sa bara att jag var kickass på att köra. Annars finns det centralatrafikskolan i halmstad och dom annonserar ut att dom gärna utbildar utomstående men dom är lite dyrare.
Hur lyckas man boka teori utan att vara klar med risk 2 ?
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |