Era jävlar, grattis till er som tagit
Men, hur lång tid tar det att ta körkort?
För jag började med teorilektionerna nyss, och ska börja med körlektioner snart. Jag hoppas kunna klämma in 2, helst 3, varje vecka. Och hoppas på körkort till hösten. Tror ni det går?
För jag började med teorilektionerna nyss, och ska börja med körlektioner snart. Jag hoppas kunna klämma in 2, helst 3, varje vecka. Och hoppas på körkort till hösten. Tror ni det går?
Såg samma sak. Ska köra upp 23e, i säve. Det ligger precis vid Hornbach. Runt däromkring ligger tuve, lillehage, osv. Någon på min körskola sa att man ofta får köra på landsvägarna (50/70/90) kring sävetrakten, men man kan säkert åka på stan också. Hur lång är uppkörningen? Är också intresserad av fler som kan beskriva var dom körde i Göteborg.
Näpp det är endast uppkörning för bil vid Hornbach MC kör upp i Säve "centrum".
"Men orkar inte ringa runt" lol
jag går på en körskola nära linnéplatsen i göteborg. Kan höra med dom om dom har riskettan på lördagara
hur är det att köra upp i gbg?
Hehe, ja det står visst Kongahällavägen på kallelsen Jävla tur att du sa det, slår vad om att jag åkt fel annars! Still, någon som vet var man brukar köra?
Trafiken kostar annat på S:t Erik - tror det står på hemsidan. Man kör en halvdag och oftast runt gatorna man kommer köra upp på. Och precis som du säger turas man om lite att sitta bakom läraren och att åka själv. Jag tycker det fungerade utmärkt och lärde mig också mycket av att sitta bakom läraren då han kommenterade saker den andra gjorde bra o fel osvHar inte längre möjlighet att köra vardagar på skola. Skola som kör helger krävs. Nu behöver jag få er rekommendation:
Huddinge Trafikskola: 815 kr/h
S:t Eriks Trafikskola: 600 kr/h
Det är trafik jag ska öva på. Vissa menar att man får åka med, halva tiden, på bland annat jarla. Stämmer det även på dessa skolor? (Alltså sitta bakom under halva lektionen)
Finns det någon annan skola i sthlm som kör helger?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|