rsEmmy
Ny medlem
Här i denna tråden finns det inte många 'gamla' mcåkare... Posta vidare det i fler trådar och i signaturen!
Meeeh
Här i denna tråden finns det inte många 'gamla' mcåkare... Posta vidare det i fler trådar och i signaturen!
Godkänd
Klarade teorin idag och hade turen att få en tid för uppkörning på onsdag, snart så
Grattis!
Klarade Teorin idag, men tyvärr så får jag vänta till den 27 sep innan jag får köra upp. Är det någon som har tips på vad jag kan göra för att skynda på det hela? Jag bor i Norrköping/Linköping.
Grattis Per, Fredrik & Daniel som ordnade lappen i dag i Uppsala
Kör snyggt och håll er på hjulen.
Nu var det bokat uppkörningstid!! 5:e oktober smäller det. Hade min andra lektion igår (kör även privat) och läraren tyckte att det var dags att vi planerade upp avslutningen. Bokade in 3 lektioner till för att bli ordentligt kompis med deras hoj och nöta in låg och högfarts-banorna och en avstämmning på vägarna för att se så man inte gör några generalfel.
Så nu är det bara att ladda....
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |