rsEmmy
Ny medlem
- Gick med
- 18 May 2010
Här i denna tråden finns det inte många 'gamla' mcåkare... Posta vidare det i fler trådar och i signaturen!![]()
Meeeh

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Här i denna tråden finns det inte många 'gamla' mcåkare... Posta vidare det i fler trådar och i signaturen!![]()
Klarade teorin idag och hade turen att få en tid för uppkörning på onsdag, snart så![]()
Grattis!
Klarade Teorin idag, men tyvärr så får jag vänta till den 27 sep innan jag får köra upp. Är det någon som har tips på vad jag kan göra för att skynda på det hela? Jag bor i Norrköping/Linköping.
Grattis Per, Fredrik & Daniel som ordnade lappen i dag i Uppsala
Kör snyggt och håll er på hjulen.
Nu var det bokat uppkörningstid!! 5:e oktober smäller det. Hade min andra lektion igår (kör även privat) och läraren tyckte att det var dags att vi planerade upp avslutningen. Bokade in 3 lektioner till för att bli ordentligt kompis med deras hoj och nöta in låg och högfarts-banorna och en avstämmning på vägarna för att se så man inte gör några generalfel.
Så nu är det bara att ladda....
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Sveriges vägar i allt bättre skick