Ligg kvar i kön. Ingen bra idé att börja trixa sig fram när du har en inspektör bakom dig.
tack!
Ligg kvar i kön. Ingen bra idé att börja trixa sig fram när du har en inspektör bakom dig.
Iiih, har teorin imorgon (måndag) klockan 15.00 i borås! av alla ställen, fanns inga tider som passade i Götlaborg..
Sen har jag uppkörning 14e oktober.
Iiih, har teorin imorgon (måndag) klockan 15.00 i borås! av alla ställen, fanns inga tider som passade i Götlaborg..
Sen har jag uppkörning 14e oktober.
Se det från den positiva sidan. Du har nu kortet resten av ditt liv och det kan aldrig bli mer kostsamt och bökigt än det varit. Nu har du bara det roliga framför dig...Efter att ha kämpat hela sommaren så tog man äntligen kortet den 22:a!
Nu ska man bara vänta tills våren så man kan börja köra...
Se det från den positiva sidan. Du har nu kortet resten av ditt liv och det kan aldrig bli mer kostsamt och bökigt än det varit. Nu har du bara det roliga framför dig...
Jag har också mer och mer fått insikten i att jag aldrig kommer få köra hoj ute på vägarna det här året. Hojen är paj...
Snälla, ni som precis kört upp. berätta lite om uppkörningen vad fick du berömm för vad behövde du bli bättre på? Vad upplevde du att dom la krut på att man "skulle kunna"
På plats fick jag egentligen ingen beröm utan det var bara mer "Såg jättefint ut. Kör nästa nu.". Däremot så tittade jag förbi körskolan efteråt och då hade min lärare pratat med kontrollanten.
Kontrollanten hade tydligen skrutit om mig och tyckt jag var väldigt bra.
Men vad gäller vad man ska kunna. Konbanorna säger ju sig självt. Där ska du kunna allt. I trafiken är det ju önskvärt om du har bra allmänkännedom + lite sunt förnuft.
Snälla, ni som precis kört upp. berätta lite om uppkörningen vad fick du berömm för vad behövde du bli bättre på? Vad upplevde du att dom la krut på att man "skulle kunna"
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|