PeterNorth
Bannad
Beror väl lite på tidigare erfarenhet och hur lätt du lär dig. Det finns exempel på personer som spenderat 100.000+ på ett körkort....du är långt ifrån
Väntetiden just nu för att boka uppkörning efter klarat teori prov är alltså bara typ 1 vecka?
Hoppas verkligen jag som har teori provet den 30e maj får tid för uppkörning innan den 20e juni.
Morsning!
Jag har fått tid den 30 maj och kommer att köra som privatist.
Dock så är det en sak som stör mig... Enl TSFS 2011:11 Bilaga. Särskilt manöverprov figur 1.
Den med fyra koners serpentin separerade med 4m, det ser ut som om att vändningen skall ske innanför 4m också. Det kan ju ändå inte stämma! För då måste jag göra min fart trea midjestyrd...
Någon som reflekterat över detta?
Nu kan man äntligen skriva in sig här i körkortstråden. Anlände till tullinge 09.15 i morse, och var på väg där ifrån 10,15 med körkortet i handen, eller ja ett papper iallafall!. Lycka till ni andra!
Nu kan man äntligen skriva in sig här i körkortstråden. Anlände till tullinge 09.15 i morse, och var på väg där ifrån 10,15 med körkortet i handen, eller ja ett papper iallafall!. Lycka till ni andra!
Ja det är 4m begränsning på vändningen. Börja planera vändningen redan vid första konan. Ju bättre och tightare du tar dessa koner, desto lättare blir det vid vändningen
Någon mer än jag som försöker få plats i kön till körkorts kundtjänsten ?
Igår vid den här tiden var kön ca 30 min. Bara att slå på högalartelefon och vänta
Fan min handledare kan inte komma med mig dagen jag har körprov...
Ska köra upp i Barkarby. Tänkte parkera cykeln vid ikea kvällen innan med handledaren och sedan åka dit med bil och köra den sista sträckan "olagligt". Kommer killen fråga hur fan jag kom dit utan någon handledare eller körskola?
Han är uppkörningskontrollant, vad du gör innan och efter är han lika intresserad av som du är intresserad av vad han gör nu.
Han är uppkörningskontrollant, vad du gör innan och efter är han lika intresserad av som du är intresserad av vad han gör nu.
Uppkörning nästa vecka och enligt smhi ska det bli regn. Något man bör tänka på under en regning uppkörning? Bromsproven t ex?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|