Varför jagade du en senare uppkörning?
Kanske menar han 23e denna månaden ist för 7e nästa månad?
Varför jagade du en senare uppkörning?
Failade på en jävla kon jävel! Och nästa lediga tid 11agusti det är ju förfan ett skämt!!!!
Hur fan ere möjligt
Kanske menar han 23e denna månaden ist för 7e nästa månad?
Tack för tippsen att ringa och hettsa dom.. Hade tid 11 agusti.. Nu fick jag ny uppkörning nu på torsdag så 2 timmar konbana beställd idag ska fan inte missa högfartsdelen igen som jag brukar sätta 25 av 25 gånger men på uppkörningen rev jag samma jävla kona 2 gånger...
Vilken kona rev du? Jag hade svårt för den första konan efter undanmanövern. När man skulle in i porten alltså, där tog jag ofta i med foten på konan. Råkade göra det på uppkörningen också, men den snuddade bara så den välte inte
Aah exakt samma kona.. Jag kom på efter att jag hade kuggat att jag glömde flytta bakmfötterna på fotpinnarna, för tån tog i samma kona 2 gånger så jävla ledsen jag blev då alltså Haha 2 timmar bilresa hem och 3500kr fattigare
Nyllet87: har du uppkörning i västerås igen på torsdag? isåfall kanske vi kör upp samtidigt.
Klockan 12:30 tror jag det var.. Uppkörning på torsdag
Förövrigt, fick ju uppkörningen så snabbt hur funkar det med betalningen då ? Betalar man på platts eller ? Tror ni man hinner få inbetalnings kortet på torsdag ?
Härligt, färdig med utbildningen men då väntar vi utan att köra hoj till i september på att transportstyrelsens personal ska komma tillbaka från semestrarna så att jag kan kliva upp en morgon och spika uppkörningen! Synd om man kuggar men då kan jag ju boka in maj/juni 2012 iallafall!
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari