VemSara
Guest
Uppkörning imorgon. Gissa om jag är nervös?
Hade Risk 2:an igår så nu återstår uppkörningen och teorin, dock har jag endast kört typ 3.5 lektioner med skolan och 0 (noll) privat. Så jag behöver nog någon lektion till. Hur många lektioner tog ni? (Känner ni någon handledare i Kristianstad så säg till!!!, känner ni någon som har en hoj till salu?)
Fixade mellan kortet nu!
Hade Risk 2:an igår så nu återstår uppkörningen och teorin, dock har jag endast kört typ 3.5 lektioner med skolan och 0 (noll) privat. Så jag behöver nog någon lektion till. Hur många lektioner tog ni? (Känner ni någon handledare i Kristianstad så säg till!!!, känner ni någon som har en hoj till salu?)
Tog inga lektioner alls och hade aldrig kört i trafik innan uppkörningen och det gick fint ändå. Köpte hoj och fraktade den på släp och tränade på konbanorna/inbromsningarna själv på ödsliga områden.
Var nervös inför trafikdelen men har kört bil i många år så man kom in i det väldigt snabbt. Sen tog en polare kortet veckan innan och gav lite tips
Jag kör precis som du, aldrig kört hoj innan så skrev in mig på Rhodins i K-stad och köpte 4,5 lektioner (första var bara introduktion, så halva tiden). Efter 3,5 (4) lektioner sa min lärare att jag skulle avboka 5e och sista. Får uppkörningstid idag och ska i samband boka en ren trafiklektion, sen är det bara att ge gärnet! Jag känner mig väldigt säker på att det kommer gå bra, så 3-4 lektioner går det att klara sig på. Bara hör med din lärare vad h*n säger.
Då är du nog undantaget som bekräftar regeln, förutsatt att du inte pressat som en tok privat. Lycka till!
Jag kör precis som du, aldrig kört hoj innan så skrev in mig på Rhodins i K-stad och köpte 4,5 lektioner (första var bara introduktion, så halva tiden). Efter 3,5 (4) lektioner sa min lärare att jag skulle avboka 5e och sista. Får uppkörningstid idag och ska i samband boka en ren trafiklektion, sen är det bara att ge gärnet! Jag känner mig väldigt säker på att det kommer gå bra, så 3-4 lektioner går det att klara sig på. Bara hör med din lärare vad h*n säger.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari