Teoriprovet om 12 min. Önska mig Lycka till nu för fän!
26 min och 63 poäng senare är jag i hamn. Nu ska jag försöka uppkörningen.. inte så lätt..
Last edited:
Teoriprovet om 12 min. Önska mig Lycka till nu för fän!
26 min och 63 poäng senare är jag i hamn. Nu ska jag försöka uppkörningen.. inte så lätt..
Lycka till hörrö.
Hade varit intressant att se dig göra lågfarten på din glidare.
Jag gjorde riskettan hos Jarla, fick ett bra intryck av läraren men jag har inte kört där. Man märker att trafikskolorna mjölkar ur en på stålar. Det som är bra är ju att man kan utvecklas snabbare där än privat (om man inte har någon duktig att köra med som är lika pedagogisk). Jag har kört sju lektioner på bana och nu ska jag köra fyra lektioner i trafik och sen är det dags för uppkörning. Pengarna bara flyger iväg, men det känns som det är värt det i slutet när man väl har kortet och glider runt .
Ja, då är det värt varenda spänn...
Gjorde förresten också riskettan på Jarla, helt ok. Kan annars rekommendera (nej, har inte provision) City Trafikskola, kör på Bromma flyg. Tycker de hade bra lärare, bra "det fixar vi"-inställning vid bokning och vettig inställning till hur mycket som krävdes för att klara uppkörningen.
Sjukt vilken skillnad det är i olika delar av landet. Här i skogen får man tider samma vecka man bokar enligt en polare som håller på med kortet just nu.
Jag fick tid samma dag jag som jag bokade, faktiskt samma timme och minut..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|