Ah. Trodde du oxå skulle köra i Älmhult.Jag tar åt mig av ditt inlägg och jag skall köra i Växjö! Så matyttig info var det allt!
Skickat från min SM-G925F via Tapatalk
Ah. Trodde du oxå skulle köra i Älmhult.Jag tar åt mig av ditt inlägg och jag skall köra i Växjö! Så matyttig info var det allt!
Ingen av alternativen är olagliga utan man ska välja det som är bäst anpassad till situation. Tydligen så lär det ut att man ska göra ett körfältsbyte i rondellen och sedan köra ut i höger fil oavsett om det är en eller flera filer ut. Men som sagt båda är rätt. Jag kommer fortsätta köra som jag alltid gjort. Ligga i min fil tills jag ska ut. Finns det två filer ut så väljer jag den som motsvarar den jag hade i rondellen. Alltså kör jag i vänster i rondellen kör jag ut i vänster filen.
Edit. Något att tänka på är om man byter fil i rondellen så kan de som ska köra in tro att du ska ut vi den avfarten(förutsatt att du blinkar) och då köra in.
sådärja då var det klart fy fan va skönt
Skickat från min iPhone med Tapatalk
3. slangklämman , tullinge A1. AxelSa, Kalmar, A
2. JwBob, Uppsala, A2
Här sket det sig idag. "Klarade" alla momenten men han tyckte inte jag hade tillräckligt bra teknik så jag fick inte ens komma ut i trafiken. Tyckte han var lite väl nitisk.
Fyfan vad segt, låter som att han var jävligt petig?
Var det någon som klarade sig?
Anledningen till att jag frågar är för att jag preliminärt ska köra upp där den 8:e juni.
Edit: Jag har precis köpt en Z750R 2012 så vi får ju ta någon tur tillsammans någon gång. Jag och lolrazz som skrivit här i tråden jobbar ju tillsammans och ska nog köra en hel del i sommar
Här sket det sig idag. "Klarade" alla momenten men han tyckte inte jag hade tillräckligt bra teknik så jag fick inte ens komma ut i trafiken. Tyckte han var lite väl nitisk.
Skulle bättra på tekniken rent allmänt. :/Vilket sa han vad du kunde bli bättre på? Den 21:e juni tar du detta
Skulle bättra på tekniken rent allmänt. :/
Nu när man har mc kort och skulle iväg och handla på coop:
Ska du inte ta bilen?
Eh va, ta bilen? Näe, ge mig den största träningsväskan jag har och min mchjälm, jag fixar
Kör privat, men nu vet man iallafall lite hur allt går till och vart man ska lägga krutet så nästa gång sitter det.OK, surt att han inte sa mer, men ett par lektioner till så fixar du kortet snart
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|