Körkortet *gone*

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Norge
Hoj
Kawasaki Zx6R
Det slår alldrig fel på detta forum, en sager at han blivit av med sitt kjørkort och "alla" hoppar till och lekar moral tanter....På samma forum ar det hel ballt och wheela i 200 och dra snuten, sålange ingen plockar kjørkortet av dig...dubbel moral? yess!!! (men nu kjanner jag inte grabben det kan ju vara at han verkligen fortjanar at tappa kortet, men det vet inte jag jag va inte dar...)Lungna ner folkens.......
 

MGT

Game over MC
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Uppsala
Hoj
2st Cbr1000rr-08
2fast4hjo skrev:
*Det är ju inte ovanligt att man "måste" köra mot rött när man har hoj då trafikljusen inte reg att det kommer en hoj.*

...jo alla verkar ju digga GR å tycker att han e cool!...men hur många trafikregler bryter han mot då typ på 1 minut?...
..jo jag kan erkänna att jag ofta kör för fort...men jag har aldrig vållat någon trafikolycka!...varit med 1 gång å då va det inte mitt fel...
...de finns hur mycke folk som helst i trafiken som har kvar körkortet men ställt till med både de ena å andra...
...jag åker många mil per år både i bilen å på mcn...å då är ju risken större att man torskar...vilket så oxå har skett...
 

Sniper

Guest
Ja kört mot grön gult har ju hänt några gånger, och kommer hända många
gånger till e jag rädd för, slår ju om så jävla snabbt. nu är det sällan jag
kör hoj i stan men det händer med bilen också.
köra lagligt med hoj mohahahahah det är inte många 100 meter det går
lagligt på en säsong, och vad vore livet utan spänning :D
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
MGT skrev:
...jo alla verkar ju digga GR å tycker att han e cool!...men hur många trafikregler bryter han mot då typ på 1 minut?...
..jo jag kan erkänna att jag ofta kör för fort...men jag har aldrig vållat någon trafikolycka!...varit med 1 gång å då va det inte mitt fel...
...de finns hur mycke folk som helst i trafiken som har kvar körkortet men ställt till med både de ena å andra...
...jag åker många mil per år både i bilen å på mcn...å då är ju risken större att man torskar...vilket så oxå har skett...

:va det var bara ett allmänt inlägg att man ibland är tvungen att bryta mot reglerna och att allt inte är svart o vitt.
 

Nalken

#48
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CRF 450
MGT skrev:
Jaja...vilket j*vla tjat!
Rödljuskörningen var enligt mig inte rödljus...de va gult när ja passera!!...sen har ja bara haft en j*vla otur..mycke kontroller i uppsala...
Ni som verkar va så j*vla duktiga och aldrig åker för fort...ni kan dra!!!!
...alla som har sporthoj eller hoj överhuvudtaget..åker för fort ibland...så är det bara...annars skulle man aldrig ha hoj!
Så snälla alla "duktiga" människor...lägg ner.. :huvet



Allvarligt! jag cyklar troligen mot rött 3-4 gånger i veckan precis som jag skrev.
Känns inte alls farligt då jag kör mot rött, jag cyklar 20 meter på trottoaren efter jag kört mot rött.
Rödljuskörning är bara farligt när man inte ser sig omkring. Den enda som är farligt just då är att bli sedd av polisen när man gör det.
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
MGT skrev:
Jaja...vilket j*vla tjat!
Rödljuskörningen var enligt mig inte rödljus...de va gult när ja passera!!...sen har ja bara haft en j*vla otur..mycke kontroller i uppsala...
Ni som verkar va så j*vla duktiga och aldrig åker för fort...ni kan dra!!!!
...alla som har sporthoj eller hoj överhuvudtaget..åker för fort ibland...så är det bara...annars skulle man aldrig ha hoj!
Så snälla alla "duktiga" människor...lägg ner.. :huvet




Fu*k off!...hoppas du aldrig kommer upp på ner mer än din moppe :kocko
....*pissar på din moppe* :yoparty



www.lunarstorm.se
 

Micke_Nilsson

Kan man muta nån till bättre väder? =)
Gick med
1 Sep 2005
Ort
STHLM/TUMBA
Hoj
Honda 1000RR 2008
Nalken skrev:
Allvarligt! jag cyklar troligen mot rött 3-4 gånger i veckan precis som jag skrev.
Känns inte alls farligt då jag kör mot rött, jag cyklar 20 meter på trottoaren efter jag kört mot rött.
Rödljuskörning är bara farligt när man inte ser sig omkring. Den enda som är farligt just då är att bli sedd av polisen när man gör det.

Läs en gång va du just skrivit, du får dej själv att låta ganska osmart... :kocko
 

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Ort
Hus
Hoj
tramp
Micke_Nilsson skrev:
Läs en gång va du just skrivit, du får dej själv att låta ganska osmart... :kocko
Nej jag tycker inte han verkar osmart. Du menar att om han missar polisen innebär det automatiskt att han inte hade kontroll över eventuell trafik i korsningen? Men vad säger att polisen inte stod på en mack 50 meter bort.
 

Micke_Nilsson

Kan man muta nån till bättre väder? =)
Gick med
1 Sep 2005
Ort
STHLM/TUMBA
Hoj
Honda 1000RR 2008
>> FARTGALEN << skrev:
Nej jag tycker inte han verkar osmart. Du menar att om han missar polisen innebär det automatiskt att han inte hade kontroll över eventuell trafik i korsningen? Men vad säger att polisen inte stod på en mack 50 meter bort.

Jisses...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top