Körning 1/8

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Ja inte för att vi ska peka finger men jag blev påkörd bakifrån/sidan av en civilbil när jag skulle svänga vänster för att vända. En jätte trevlig kvinna som körde btw.

Va? En polis som gjorde fel? Näeee det kan väl inte stämma? :tungan
Skönt att höra att det gick bra för dig iaf, hojen går som sagt att fixa :)
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Hej alla!

Jag fick smaka på lite grus idag och hojen fick smaka på en saab eller var det en volvo.. aja...

jag lekte stålmannen och flög och gjorde någon kullerbytta...

Trodde ärligt talat att jag var körd när jag flög genom luften men jag gick ur det hela utan skador och bara ett svullet ben och en öm höft.

Hehe, just till det här inlägget sitter din signatur som en smäck: Men ärligt talat, det är bra för din kropp och det blir lättare att hitta ditt fokus
Ännu coolare att kallas Pålisen och bli rammad av en polis! :tummenupp

Skönt att det bara blev lite ömt. Men hur mår hojen då?
 

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Haninge
Hoj
husaberg fs 570 2010
skönt att höra att du mår bra....man befarade ju det värsta när du låg där helt jävla blickstilla!

aja tack för idag iaf det vart en väldigt kort tur, men en räckmacka på rosen gjorde att det kändes lite bättre=)
 

pålisen

Alphabeastmc
Gick med
12 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Funderar
efter jag hade landat så var jag ju helt klar i huvudet, men det satt inpräntat i ryggmärgen att man ska inte börja röra sig efter man har flygit lite, så ber om ursäkt för att jag fick många att tro att jag ev, var död eller allvarligt skadad.

På akuten gick det som vanligt som på sjukhus dock så trodde folk att jag gått omkull med moppen.... jätte kul....

hojen skall jag få se idag, tydligen var nått vid styret spräckt, kylarn paj, läckte nått mer om hojen och kåpor var sönder samt hastighets displayen spräckt.

Pålisen vs Polisen 1-0 :tummenupp
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Allt under elvahundranittiåttakubik är dagisnivå :banana
 
Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag vet! Ibland får man vara lite ful för att överleva. Kubik är inget man skoJaR om tydligen...:tungan
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Booooring in the rain, SUck!! Allt jag lyckats med idag är filmkollande och surfa på det här djefla forumskiten. Iof har jag varit och köpt gummistövlar till grabben, så lite nytta har det gjorts. Sjukskriven du vet!?
 

Glow_sthlm

motard buse
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Haninge
Hoj
husaberg fs 570 2010
efter jag hade landat så var jag ju helt klar i huvudet, men det satt inpräntat i ryggmärgen att man ska inte börja röra sig efter man har flygit lite, så ber om ursäkt för att jag fick många att tro att jag ev, var död eller allvarligt skadad.

På akuten gick det som vanligt som på sjukhus dock så trodde folk att jag gått omkull med moppen.... jätte kul....

hojen skall jag få se idag, tydligen var nått vid styret spräckt, kylarn paj, läckte nått mer om hojen och kåpor var sönder samt hastighets displayen spräckt.

Pålisen vs Polisen 1-0 :tummenupp

Man befarade ju helt klart det värsta... Men man vart ju lättad när man märkte att du fortfarande var med i matchen:)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top