Pålisen:
Va fan hände ?
Bra att du känner dig ok.
Ja inte för att vi ska peka finger men jag blev påkörd bakifrån/sidan av en civilbil när jag skulle svänga vänster för att vända. En jätte trevlig kvinna som körde btw.
Pålisen:
Va fan hände ?
Bra att du känner dig ok.
Tack alla som medverkade för en trevlig dag!
Tråkigt att det hände, men skönt att du klarade dig såpass bra!
Ja inte för att vi ska peka finger men jag blev påkörd bakifrån/sidan av en civilbil när jag skulle svänga vänster för att vända. En jätte trevlig kvinna som körde btw.
Hej alla!
Jag fick smaka på lite grus idag och hojen fick smaka på en saab eller var det en volvo.. aja...
jag lekte stålmannen och flög och gjorde någon kullerbytta...
Trodde ärligt talat att jag var körd när jag flög genom luften men jag gick ur det hela utan skador och bara ett svullet ben och en öm höft.
He he det lät rätt kul när vi såg att det inte var Bosse Batong och co.
Tre pinnar ner sen ylade det rätt friskt !
Nja! ur 954 kubik vrålar det snarare.
Busted !
Den där lilla tjejhojen kvider lite på sin höjd.
Busted !
Den där lilla tjejhojen kvider lite på sin höjd.
Allt under tolvhundrakubik är dagisnivå
Allt under elvahundranittiåttakubik är dagisnivå
Jag vet! Ibland får man vara lite ful för att överleva. Kubik är inget man skoJaR om tydligen...
efter jag hade landat så var jag ju helt klar i huvudet, men det satt inpräntat i ryggmärgen att man ska inte börja röra sig efter man har flygit lite, så ber om ursäkt för att jag fick många att tro att jag ev, var död eller allvarligt skadad.
På akuten gick det som vanligt som på sjukhus dock så trodde folk att jag gått omkull med moppen.... jätte kul....
hojen skall jag få se idag, tydligen var nått vid styret spräckt, kylarn paj, läckte nått mer om hojen och kåpor var sönder samt hastighets displayen spräckt.
Pålisen vs Polisen 1-0
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |