Wargen skrev:2462655asså det blir jag, tzr snubben o han från ulricehamn
Kunde tyvärr inte följa med denna gången, får bli senare i år eller nästa sesong.
Wargen skrev:2462655asså det blir jag, tzr snubben o han från ulricehamn
Mv Agusta skrev:2464274Jag åkte till Skövde, letade as hell efter dendär macken. hittade inte dit. Ringde Wargen - Gick inte att nå. Dumt att jag inte tog ngn annans nummer också. Får väl sitta hemma och deppa idag då.
Ja fy fan vad sköj det var. Tackar dig Dawoos och henke för de sköna vägarna, synd att mattias skulle klota bara Hoppas du kom hem okej iaf och att det gick bra för dig iafDaWoos skrev:2464639Du kunde ju tagit mitt nummer, jag hade lagt ut det i tråden tror jag
Aja, du får skylla på wargen då Tycker synd om dig och det hade varit kul o ha dig med
Men det blir ju flera gånger säkert!
Förövrigt så hade (iaf jag) jävligt kul förutom att matte körde av vägen och fick åka hem , tack för en riktigt skön helg dag grabbar!!!
Wargen skrev:2464934Nu har jag kommit hem. Det blev en riktig heldag. Jag gissar att jag kört ca 45-50 mil idag
Tack allihopa för idag! riktigt kul o goa kurvor. Jag slog dessutom personligt rekord i kurvnedläggning
Kanske kan fixa körning nästa helg + övernattningsmöjligheter. Någon som kanske vill komma? Vi är redan 3 härifrån som kan.
Vill också tacka fredrik för följet dit o hem
bilder kommer så fort jag hittat kabeln (tror min syrra tagit den)
Fan va ont i ryggen o högerhanden jag hade det sista...men det som inte dödar det härdar
Mattias vill ha bilderna relativt snabbt så du får gärna leta fortWargen skrev:2464934Nu har jag kommit hem. Det blev en riktig heldag. Jag gissar att jag kört ca 45-50 mil idag
Tack allihopa för idag! riktigt kul o goa kurvor. Jag slog dessutom personligt rekord i kurvnedläggning
Kanske kan fixa körning nästa helg + övernattningsmöjligheter. Någon som kanske vill komma? Vi är redan 3 härifrån som kan.
Vill också tacka fredrik för följet dit o hem
bilder kommer så fort jag hittat kabeln (tror min syrra tagit den)
Fan va ont i ryggen o högerhanden jag hade det sista...men det som inte dödar det härdar
Jepp, det var vi det. Jag tänkte direkt att det nog var du för jag har sett dig på hojen ett par gånger i Skövde.Tranicos skrev:2465578Var det er jag mötte i närheten av Varola igår runt halv två? Körde en klotad rödsvart ninja och vinkade allt jag kunde!
Lundgren skrev:2465554Mattias vill ha bilderna relativt snabbt så du får gärna leta fort
HAHAHA jag sa ju att du skulle tanka innan Borås Klart man delar med sig av olja om det tryter Tack själv för att jag slapp åka den vägen själv...den vart riktigt jävla tråkig! Fast chikanerna var kultzr snubben skrev:2465566Nu kom jag hem, kanske inte men 22,30 i går kväll efter det att både pengar och bensin tog slut samtidigt så pappa fick komma med pengar. jag hadde iaf väldigt kul i går grymma vägar också. Tack wargen för oljan och sälskapet de 14 milen från Skara. Hoppas allt ordar sig för dig Matte.
// Fredrik
Väck henne dåWargen skrev:2465600min syrra var borta hela natten och sover nu. Ska försöka få fram den så fort som möjligt!
jo hadde vi inte fått hjälp hadde vi nog varit kvar där ännuWargen skrev:HAHAHA jag sa ju att du skulle tanka innan Borås Klart man delar med sig av olja om det tryter Tack själv för att jag slapp åka den vägen själv...den vart riktigt jävla tråkig! Fast chikanerna var kul
Tur att vi fick hjälp av gubben så vi hitta en mack i Falköping. Annars hade vi stått rätt still för jag var rätt jävla bort när vi irra omkring mitt i centrum...
Nej fy fan eller Gött att du kom hem iaftzr snubben skrev:2465566Nu kom jag hem, kanske inte men 22,30 i går kväll efter det att både pengar och bensin tog slut samtidigt så pappa fick komma med pengar. jag hadde iaf väldigt kul i går grymma vägar också. Tack wargen för oljan och sälskapet de 14 milen från Skara. Hoppas allt ordar sig för dig Matte.
// Fredrik
Wargen skrev:2466266SATANS DOLME!!!!!! syrran hade inte kabeln så jag vettifan var den är. Hittar jag den inte får jag se om netonnet säljer sånna.
hahaDaWoos skrev:2466297Fan vad jobbigt Burna sönder hennes rum! Nej men har du ingen kompis som har en sådan kabel då?
Good luck man
TankarWargen skrev:2466941haha
JAG HITTA KABELN!!!!
här tankar ni ner alla bilder, jag skulle ha tagit fler på hoj för hoj kom jag på nu. Men det får bli nästa gång.
http://www.uploading.com/files/8U2FU1TI/125_korningen_i_Skaraborg.rar.html
ni klickar på "Click here to download" över det lilla orangea fältet på höger sida
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|