Körning i Skaraborg

Mv Agusta

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2005
Hoj
Triumph - 69
Jag åkte till Skövde, letade as hell efter dendär macken. hittade inte dit. :( Ringde Wargen - Gick inte att nå. Dumt att jag inte tog ngn annans nummer också. :huvet Får väl sitta hemma och deppa idag då.:gråta :rolleyes:

Last edited:

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
Mv Agusta skrev:
2464274 Jag åkte till Skövde, letade as hell efter dendär macken. hittade inte dit. :( Ringde Wargen - Gick inte att nå. Dumt att jag inte tog ngn annans nummer också. :huvet Får väl sitta hemma och deppa idag då.:gråta :rolleyes:

Du kunde ju tagit mitt nummer, jag hade lagt ut det i tråden tror jag:va
Aja, du får skylla på wargen då:p Tycker synd om dig och det hade varit kul o ha dig med:pannkyss
Men det blir ju flera gånger säkert!:yoparty

Förövrigt så hade (iaf jag) jävligt kul förutom att matte körde av vägen och fick åka hem:( , tack för en riktigt skön helg dag grabbar!!!

Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
DaWoos skrev:
2464639 Du kunde ju tagit mitt nummer, jag hade lagt ut det i tråden tror jag:va
Aja, du får skylla på wargen då:p Tycker synd om dig och det hade varit kul o ha dig med:pannkyss
Men det blir ju flera gånger säkert!:yoparty

Förövrigt så hade (iaf jag) jävligt kul förutom att matte körde av vägen och fick åka hem:( , tack för en riktigt skön helg dag grabbar!!!
Ja fy fan vad sköj det var. Tackar dig Dawoos och henke för de sköna vägarna, synd att mattias skulle klota bara :( Hoppas du kom hem okej iaf :tummenupp och att det gick bra för dig iaf:pannkyss

Svanen din motard är så jävla rååå:yoparty

Last edited:

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Nu har jag kommit hem. Det blev en riktig heldag. Jag gissar att jag kört ca 45-50 mil idag :D

Tack allihopa för idag! riktigt kul o goa kurvor. Jag slog dessutom personligt rekord i kurvnedläggning :yoparty

Kanske kan fixa körning nästa helg + övernattningsmöjligheter. Någon som kanske vill komma? Vi är redan 3 härifrån som kan.

Vill också tacka fredrik för följet dit o hem :D

bilder kommer så fort jag hittat kabeln (tror min syrra tagit den)

Fan va ont i ryggen o högerhanden jag hade det sista...men det som inte dödar det härdar :näsblod

Last edited:

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
Wargen skrev:
2464934 Nu har jag kommit hem. Det blev en riktig heldag. Jag gissar att jag kört ca 45-50 mil idag :D

Tack allihopa för idag! riktigt kul o goa kurvor. Jag slog dessutom personligt rekord i kurvnedläggning :yoparty

Kanske kan fixa körning nästa helg + övernattningsmöjligheter. Någon som kanske vill komma? Vi är redan 3 härifrån som kan.

Fan va ont i ryggen o högerhanden jag hade det sista...men det som inte dödar det härdar :näsblod

Jag skulle kunna tänka mig att komma, och henke är säkert på med:yoparty
Väntar på bilderna:rolleyes:

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Jag får också tacka för en trevlig dag. Kul att det äntligen blev av med en 125-träff i Skaraborg med tanke på hur ofta det har pratats om det. Det hade varit roligare om det hade varit lite tidigare när jag fortfarande hade kvar 125:eek:rna, men jag hoppas att det gick bra att jag gled lite större hoj.

Det enda tråkiga var Mattes vurpa. Jag har fyra oöppnade miniblinkers liggandes nånstans som är dina om du vill ha dom. Och jag slipar gärna kåpor, eller om det är någonting annat du vill ha hjälp med ordnar vi det med.

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
kul att nåra kan komma om det blir nått.

ja estremo det var ju kul att du kunde hänga på. Men man blev lite sur när du drog förbi sådära jättesnabbt :D

hoppas mattias får ordning på hojen!

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Wargen skrev:
2464934 Nu har jag kommit hem. Det blev en riktig heldag. Jag gissar att jag kört ca 45-50 mil idag :D

Mattias vill ha bilderna relativt snabbt så du får gärna leta fort:tummenupp

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Nu kom jag hem, kanske inte men 22,30 i går kväll efter det att både pengar och bensin tog slut samtidigt:näsblod så pappa fick komma med pengar. jag hadde iaf väldigt kul i går grymma vägar också. Tack wargen för oljan och sälskapet de 14 milen från Skara. Hoppas allt ordar sig för dig Matte.
// Fredrik

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
Var det er jag mötte i närheten av Varola igår runt halv två? Körde en klotad rödsvart ninja och vinkade allt jag kunde! :tungan

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Tranicos skrev:
2465578 Var det er jag mötte i närheten av Varola igår runt halv två? Körde en klotad rödsvart ninja och vinkade allt jag kunde! :tungan
Jepp, det var vi det. Jag tänkte direkt att det nog var du för jag har sett dig på hojen ett par gånger i Skövde.

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Lundgren skrev:
2465554 Mattias vill ha bilderna relativt snabbt så du får gärna leta fort:tummenupp

min syrra var borta hela natten och sover nu. Ska försöka få fram den så fort som möjligt!
tzr snubben skrev:
2465566 Nu kom jag hem, kanske inte men 22,30 i går kväll efter det att både pengar och bensin tog slut samtidigt:näsblod så pappa fick komma med pengar. jag hadde iaf väldigt kul i går grymma vägar också. Tack wargen för oljan och sälskapet de 14 milen från Skara. Hoppas allt ordar sig för dig Matte.
// Fredrik
HAHAHA jag sa ju att du skulle tanka innan Borås :tungan Klart man delar med sig av olja om det tryter :) Tack själv för att jag slapp åka den vägen själv...den vart riktigt jävla tråkig! Fast chikanerna var kul :hihi

Tur att vi fick hjälp av gubben så vi hitta en mack i Falköping. Annars hade vi stått rätt still :näsblod för jag var rätt jävla bort när vi irra omkring mitt i centrum...

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Wargen skrev:
2465600 min syrra var borta hela natten och sover nu. Ska försöka få fram den så fort som möjligt!
Väck henne då:4skrika :tomten

Wargen skrev:
HAHAHA jag sa ju att du skulle tanka innan Borås :tungan Klart man delar med sig av olja om det tryter :) Tack själv för att jag slapp åka den vägen själv...den vart riktigt jävla tråkig! Fast chikanerna var kul :hihi

Tur att vi fick hjälp av gubben så vi hitta en mack i Falköping. Annars hade vi stått rätt still :näsblod för jag var rätt jävla bort när vi irra omkring mitt i centrum...
jo hadde vi inte fått hjälp hadde vi nog varit kvar där ännu:tungan

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
tzr snubben skrev:
2465566 Nu kom jag hem, kanske inte men 22,30 i går kväll efter det att både pengar och bensin tog slut samtidigt:näsblod så pappa fick komma med pengar. jag hadde iaf väldigt kul i går grymma vägar också. Tack wargen för oljan och sälskapet de 14 milen från Skara. Hoppas allt ordar sig för dig Matte.
// Fredrik
Nej fy fan eller:näsblod Gött att du kom hem iaf :tummenupp

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
SATANS DOLME!!!!!! syrran hade inte kabeln så jag vettifan var den är. Hittar jag den inte får jag se om netonnet säljer sånna.

DaWoos

Medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
GSXR 750 -09
Wargen skrev:
2466266 SATANS DOLME!!!!!! syrran hade inte kabeln så jag vettifan var den är. Hittar jag den inte får jag se om netonnet säljer sånna.

Fan vad jobbigt:va Burna sönder hennes rum! Nej men har du ingen kompis som har en sådan kabel då?
Good luck man:)

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...