Nursen skrev:Skitbra väder nu, och regn väntas närmsta dagarna. Alla är väl lediga på denna röda dag? Jag och J-Dog tänkte köra om en timme. Någon som vill följa med? Skriv in här vetja så hör jag av mig isf...
Nursen skrev:................
Det var väl vad ni missade ni som satt hemma/på jobbet. Jag har inga bildbevis på turen så vem vet, jag kanske bara hittar på det hela?
mr sleepy skrev:Jag var ute och brummade själv. Såg många hojjar, riktigt soligt. Mötte ett stort gäng (ca 10 st) sporthojar och motarder på väg mot uppsala näs. Några som känner sig träffade?
Jag kör en vit/rosa/blå yzf750r om nån undrar.
Nursen skrev:Det blev en fin tur ändå. Åkte först ner på stan och lunchade, sedan blev det möte vid pumpen. Därefter åkte vi till Sigtuna där vi träffade pumpengänget igen. Åter till stan via Skokloster där ägaren av cafét i slottet talade mycket gott om hojåkare och rekomenderade sig själv. Vägen dit var köng... Väl i stan träffades en jälla massa hojar igen... Jag noterade också att snutarna körde hoj i stereo, något som Puffy och M:et också anammat med sina tvillingmongotarder...
Det var väl vad ni missade ni som satt hemma/på jobbet. Jag har inga bildbevis på turen så vem vet, jag kanske bara hittar på det hela?
ReDan skrev:Jag vinkade på en sådan igår, det var säkert du ; )
Såg att det var några som ryckte i kameran sin vid pausen där någon
fick åka tillbaka tanka sin motard!
Får vi se några fina sommarbilder där?
Kreuger skrev:Vi stannar och tankar vid en mack, en väljer att äta korv och tycker inte att den blott 9 liter stora tanken behöver fyllas på, han har nämligen gott om soppa.... 3 km senare börjar det hosta och det är bara att slå på reserven.
Vi andra fick då tillfälle att njuta lite av vårsolen medan den oranga gräsklipparen åker tillbaka till macken.
Var det nån bild typ det här du ville se ReDan?
Fin bild den sista. Synd på den skymmande förgrunden bara...Kreuger skrev:Var det nån bild typ det här du ville se ReDan?
Ja det är tydligt det. Såg faktiskt härligt ut när du och Puffy drog iväg utan markkontakt med framhjulet...M:et skrev:Det går att ha skoj med en moppe också
MackeNo1 skrev:En annan är ju på jobbet Blir en sväng till Lelles imorgon och sen kommer jag förhoppningsvis att ägna helgen åt inkörning
Men jobbar 12-17 både lördag och söndag, det suger o jobba butikstider
MackeNo1 skrev:Nu blir det inkörning så fort jag fått reg. plåtarna. Sen ska jag också med ut o leka
MackeNo1 skrev:Nu blir det inkörning så fort jag fått reg. plåtarna. Sen ska jag också med ut o leka
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|