Vart banpremiär för mig, kul!
Blev ca 20 mil = 100 varv
Här finns bilder:
http://olsi.homeip.net/Mittsverigebanan_20070604/
Blev ca 20 mil = 100 varv
Här finns bilder:
http://olsi.homeip.net/Mittsverigebanan_20070604/
Jaha nu var man inte oskuld längre på såndär krokig bana
Och kul var det!
Ett sort tack och krya på dig till Kenneth!
Hatar dig för att du försvann som en trimmad moppe efter varje kurva
Tankar...Här finns några videosnuttar från dagen:
http://olsi.homeip.net/Mittsverigebanan_20070604_filmer/
Till varje MOV-fil finns en JPG-fil med samma namn som är första bilden från videosnutten. Kolla först JPG-filen för att se ifall MOV-filen verkar vara av intresse.
Jag är sugen om du har ett clip-on till en gsxr 1000 att sälja...2985846Ni kan ju komma ner till Mittsverige nu till helgen igen, vi kör SMC kurser både lördag och söndag och det finns några platser kvar. Då får ni ju förutom att köra hoj även lära er HUR man skall köra hoj
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=145007
hej, måsste man ha licens för att köra på banan? vill tessta lite bankörnig
Jag är sugen om du har ett clip-on till en gsxr 1000 att sälja...
Ni kan ju komma ner till Mittsverige nu till helgen igen, vi kör SMC kurser både lördag och söndag och det finns några platser kvar. Då får ni ju förutom att köra hoj även lära er HUR man skall köra hoj
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=145007
Det skulle jag gärna vilja göra, finns det platser kvar än?
Jag läste på sidan och bara det finns plats och så då kommer jag.
Det finns plats bägge dagarna och eftersom vi kör utbildningarna i steg så är det klockrent att gå ett steg per dag enligt följande:
Utbildningen består av 4 steg. Steg ett är fokuserat på basicgrejer som att gasa rätt, bromsa sätt och styra hojen.
Steg två är fokuserat på vägen/banan dvs spårval, blick och svängpunkt.
Steg tre är fokuserad på att "knyta ihop säcken" med fokus på människan/föraren där vi jobbar med avancerade blickövningar, körställning överlevnadsreaktioner samt repitition av steg ett och två.
Steg fyra är individuell coaching där deltagaren (med hjälp av instruktören) tar fram ett enskilt träningsprogram där fokus ligger på deltagarens egna svagheter.
Jag garanterar två saker,
1. Deltagaren kommer att köra mycket bättre än vad han/hon gör nu, men säkerhetsmarginalen blir MYCKET större.
2. Deltagaren kommer att ha J-VLIGT skoj
"Bättre" får ni tolka som ni vill, säkrare eller fortare är upp till er själva, annorlunda blir det iallafall
Men dag ett var bar för bmw? eller?
Om jag fattat detta rätt så är det dag 2 dvs söndag som jag isåfall ska boka in mig på.
Jag är sugen om du har ett clip-on till en gsxr 1000 att sälja...
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |