Vart banpremiär för mig, kul!
Blev ca 20 mil = 100 varv
Här finns bilder:
http://olsi.homeip.net/Mittsverigebanan_20070604/
Blev ca 20 mil = 100 varv
Här finns bilder:
http://olsi.homeip.net/Mittsverigebanan_20070604/
Jaha nu var man inte oskuld längre på såndär krokig bana
Och kul var det!
Ett sort tack och krya på dig till Kenneth!
Hatar dig för att du försvann som en trimmad moppe efter varje kurva
Tankar...Här finns några videosnuttar från dagen:
http://olsi.homeip.net/Mittsverigebanan_20070604_filmer/
Till varje MOV-fil finns en JPG-fil med samma namn som är första bilden från videosnutten. Kolla först JPG-filen för att se ifall MOV-filen verkar vara av intresse.
Jag är sugen om du har ett clip-on till en gsxr 1000 att sälja...2985846Ni kan ju komma ner till Mittsverige nu till helgen igen, vi kör SMC kurser både lördag och söndag och det finns några platser kvar. Då får ni ju förutom att köra hoj även lära er HUR man skall köra hoj
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=145007
hej, måsste man ha licens för att köra på banan? vill tessta lite bankörnig
Jag är sugen om du har ett clip-on till en gsxr 1000 att sälja...
Ni kan ju komma ner till Mittsverige nu till helgen igen, vi kör SMC kurser både lördag och söndag och det finns några platser kvar. Då får ni ju förutom att köra hoj även lära er HUR man skall köra hoj
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=145007
Det skulle jag gärna vilja göra, finns det platser kvar än?
Jag läste på sidan och bara det finns plats och så då kommer jag.
Det finns plats bägge dagarna och eftersom vi kör utbildningarna i steg så är det klockrent att gå ett steg per dag enligt följande:
Utbildningen består av 4 steg. Steg ett är fokuserat på basicgrejer som att gasa rätt, bromsa sätt och styra hojen.
Steg två är fokuserat på vägen/banan dvs spårval, blick och svängpunkt.
Steg tre är fokuserad på att "knyta ihop säcken" med fokus på människan/föraren där vi jobbar med avancerade blickövningar, körställning överlevnadsreaktioner samt repitition av steg ett och två.
Steg fyra är individuell coaching där deltagaren (med hjälp av instruktören) tar fram ett enskilt träningsprogram där fokus ligger på deltagarens egna svagheter.
Jag garanterar två saker,
1. Deltagaren kommer att köra mycket bättre än vad han/hon gör nu, men säkerhetsmarginalen blir MYCKET större.
2. Deltagaren kommer att ha J-VLIGT skoj
"Bättre" får ni tolka som ni vill, säkrare eller fortare är upp till er själva, annorlunda blir det iallafall
Men dag ett var bar för bmw? eller?
Om jag fattat detta rätt så är det dag 2 dvs söndag som jag isåfall ska boka in mig på.
Jag är sugen om du har ett clip-on till en gsxr 1000 att sälja...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |