Körning SÖNDAG 17 oktober???

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Alltså det blir väl en LUGN tur som Sanna skrev i första inlägget, för ja känner nämligen lite rostig då det (tyvärr) blivit ganska lite åka denna säsong för min del. :död

Så man blir ju litt' lätt nojjig nu om Mad Skills skulle få för sig att försöka visa sina skills och otippat smeka en på yttern i sisådär 160 km/h när man tar en kurva. :rolleyes:
:D:D

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Alltså det blir väl en LUGN tur som Sanna skrev i första inlägget, för ja känner nämligen lite rostig då det (tyvärr) blivit ganska lite åka denna säsong för min del. :död

Så man blir ju litt' lätt nojjig nu om Mad Skills skulle få för sig att försöka visa sina skills och otippat smeka en på yttern i sisådär 160 km/h när man tar en kurva. :rolleyes:

Haha skönt! 160.... Det väl ingen krypkörning..? :D :tummenupp

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10

Ja, men jag har en plan gällande Jorma. Du vet, jag brukar jo boka in en massa platser med honom och sedan inte dyka upp så om du kommer till skogis kl 11 på söndag så säger vi helt enkelt 11 hägernäs till honom tror du det funkar??? :D Klart du ska med på denna sista tur för säsongen. Vill man på rådande isbana gasa så är man välkomen att ta täten :p

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Ja, men jag har en plan gällande Jorma. Du vet, jag brukar jo boka in en massa platser med honom och sedan inte dyka upp så om du kommer till skogis kl 11 på söndag så säger vi helt enkelt 11 hägernäs till honom tror du det funkar??? :D Klart du ska med på denna sista tur för säsongen. Vill man på rådande isbana gasa så är man välkomen att ta täten :p

Deal indeed! :nicka

-Yo, Jorma, vi ska trefasz vid Brostugan istället, promise. :crash

Last edited:

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...

Nä fyfan vad dålig stil alltså! Om det inte vorde för att du är tjej så skulle jag åka Kl 8 på morgon och ställa mig vid bulten och lurpassa på dig sen åka ikapp och spaka till dig så du vingla ner i diket..

Det inte ok att hålla på och lura lill Jorma på det där sättet fy skäms!!! :mad:

Deal indeed! :nicka

-Yo, Jorma, vi ska trefasz vid Brostugan istället, promise. :crash

Och du också... SKÄMS!!!! :mad: :huvet Jag--->:kulspruta Sanna och dunderhonung----->:hojsmilie

Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Nä fyfan vad dålig stil alltså! Om det inte vorde för att du är tjej så skulle jag åka Kl 8 på morgon och ställa mig vid bulten och lurpassa på dig sen åka ikapp och spaka till dig så du vingla ner i diket..

Bara du klappar mig på axeln innan så är det lugnt :D

(Dunderhonung: Åååhhh.. Vi verkar inte kunna lura honom.. Vi får väl dras med han på söndag trots allt. Kan vi ha delad vårdnad? Vi tar halva dagen var?)

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Bara du klappar mig på axeln innan så är det lugnt :D

(Dunderhonung: Åååhhh.. Vi verkar inte kunna lura honom.. Vi får väl dras med han på söndag trots allt. Kan vi ha delad vårdnad? Vi tar halva dagen var?)

Ok det kan jag väl göra bara för att du är så snäll och vill ta ansvar för mig en halva dan.. Ojojoj det kommer bli ett helvete för er ni kommer ju inte kunna visa er på rosen nå mer utan att skämmas iaf! :D :överlycklig

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
@ Jorma
Nu har jag och Sanna haft lite förtroligt vuxensnack och bestämt att du försäkerhetsskull ska en sån där praktisk reflexväst med ditt telefonnummer tryckt över hela bröstet i fall bortappning skulle ske.
Jag menar ju, det är ju så mycket vilt som irrar omkring ute så här års på vägarna och jag vill gärna inte att min plastgris ska få sällskap av nåt brunstigt vildsvin ute i spenaten, hajjaru? :mad:

Så tänk på distansen, jag är en skör blomma! :D:D

:arsele

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Ok Dunder nu får du förklara hur kan 2st snorungar har så kallat "vuxensnack"? :va

Nog för att jag är brunstig men jag är inget vildsvin eller var det Sanna du tänkte på? Taskigt att kalla henne vildsvin i så fall...
Reflexväst har jag redan fast det står polis på den men det kanske funkar för fröken ändå?
Skulle ju passa bra när jag prejar er av vägen tänkte jag.. Eller vad tror du? :va :D

Japp jag ska tänka på distansen det här kommer bli er livs sista åktur! MOAHAHAHA :yoparty:kulspruta

hazze_d

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2010
Hoj
gsxr 1000
Verkar skita sig så det blir monstret. Råkade gå förbi din polares gammelkawwa på söder idag och blev full av värme förresten ;)
klart man blir full av värme när man kollar på en sån gammal skönhet!:)men kan säga att den var väldigt kall och ensam, så var tvungen att ta den på en liten tur direkt efter jobbet idag! men det är inte varmt å skönt längre:gnissla

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Äre bra väder, typ som idag, fast det inte blåser lika mycket som idag är jag definitivt på.. Bara ingen blir ledsen om man drar bakhjulet när vi är på nynäsvägen.

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Äre bra väder, typ som idag, fast det inte blåser lika mycket som idag är jag definitivt på.. Bara ingen blir ledsen om man drar bakhjulet när vi är på nynäsvägen.

Det finns säkert flera som blir ledsna men de åker inte med oss :squid

klart man blir full av värme när man kollar på en sån gammal skönhet!:)men kan säga att den var väldigt kall och ensam, så var tvungen att ta den på en liten tur direkt efter jobbet idag! men det är inte varmt å skönt längre:gnissla

Hon såg ut att stå i tryggt sällskap bland de andra hojarna trots kylan :tummenupp

Last edited:

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Argh, åka bakhjul...nu blev man sugen ju :yoparty

Typiskt att man har fullt upp som vanligt :huvet

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Haha vänta du tills du är en fullfjädrad toffel och har 2 barn att ta hand om :näsblod..........
Jag har också märkt att en del Läs: Geggamoja tittar väldigt oförstående när sådana argument kommer upp.

Men det är bara att luta sig tillbaka och tänka:
En del har det bakom sig och en del framför sig:brinnerup

Tänk dig att få se Jormas glada uppsyn förbytas när han byter sin första blöja:tummenupp

Ps. Och då menar jag inte på sig själv Ds.:D

Btw, snygg hoj du har...

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Jag har också märkt att en del Läs: Geggamoja tittar väldigt oförstående när sådana argument kommer upp.

Men det är bara att luta sig tillbaka och tänka:
En del har det bakom sig och en del framför sig:brinnerup

Tänk dig att få se Jormas glada uppsyn förbytas när han byter sin första blöja:tummenupp

Ps. Och då menar jag inte på sig själv Ds.:D

Btw, snygg hoj du har...

Haha ja precis :yoparty

Jao så snygg hoj så den får nog stanna ett år eller 2 till :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar