Körskolan - Kostnader - Antal lektioner - Privatist eller inte - Hur gjorde du osv

Det är ingen som kört upp detta år? Jag blir nog en av de första... :näsblod
Om någon har gjort det så kan ni gärna dela med er av erfarenheter angående de nya momenten... :tomten

För övrigt så har jag betalt allting själv, än så länge... Mc´n.. Utrustningen ska nu hämtas på fredag .. Ska till Lelles då och prova lite grejer... Hoppas på en tidig vår! :banana

/Mvh Johan

Vi hoppas alla på en tidig sommar :tummenupp ang uppkörning så är det väl inte möjligt fören i april?. DVS inte så tidigt.

philsson skrev:
Vi hoppas alla på en tidig sommar :tummenupp ang uppkörning så är det väl inte möjligt fören i april?. DVS inte så tidigt.

Nu när det blivit lättare att köra upp så blir man ju lite sugen på att köra upp för tung på en gång. Har ju ett giltigt teoriprov samt körkortstillstånd. Så det enda som saknas är en uppkörning. Är så himla surt att sitta med mellankort. Men nästa sommar :banana

goodspeed skrev:
Nu när det blivit lättare att köra upp så blir man ju lite sugen på att köra upp för tung på en gång. Har ju ett giltigt teoriprov samt körkortstillstånd. Så det enda som saknas är en uppkörning. Är så himla surt att sitta med mellankort. Men nästa sommar :banana
Eh..!.. knappast surt.. tänk på oss stackare som sitter på A1 då.. :hihi Men blir förhoppningsvis A begränsad nu till sommarn. :rolleyes: . Surt bara att alla försäkringar ska vara så dyra..

philsson skrev:
Eh..!.. knappast surt.. tänk på oss stackare som sitter på A1 då.. :hihi Men blir förhoppningsvis A begränsad nu till sommarn. :rolleyes: . Surt bara att alla försäkringar ska vara så dyra..

Nja, knappast alla. Själv ger jag 2 300 hel/ halvår. :)

goodspeed skrev:
Nja, knappast alla. Själv ger jag 2 300 hel/ halvår. :)
Ja helförsäkring behöver jag väl knappast.. :hihi
Man får väl för stöld om man har halv hoppas jag.. Betalar 1400 för halv/helår..

Nyheter
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick