Ja tänkte skriva något om att det berode på att ni har typ två rödljus men det kändes dumt2820988Ehh...va? Du citerade fel va?
Ja tänkte skriva något om att det berode på att ni har typ två rödljus men det kändes dumt
Kostade 3000kr för 5 körlektioner á 40min + böcker och 4 teorilektioner á 2 timmar i Västerås
Hej allihop va och tänkte skriva in mig i en körskola...
Och börja skriva in papper osv sen började hon snacka om priser...
och sa nåt i den hära stillen "Du måste gå teorikuserna (15timmar kostar 2100kr) eftersom det är ditt första körkort och du kommer behöva ta minst 20 körlektioner(en kostar 1100kr)" vilket samanlagt blir en bit över 20.000 Kr och sedan så frågade jag om det är någon som tagiet ett lätt mc kort under 15.000 kr och hon sa "nej det är ingen som tagit under det" osv sen snacka hon om något mera och sen gick ja bara....
Asså jag hade tänkte mig nått runt 8.000 +/-
Så vad ska man göra nu... hitta en annan traffikskola?
Vad betalade du för ditt körkort?
Finns det någon tråd där man kan se vad andra betalt för sitt körkort...
Hej allihop va och tänkte skriva in mig i en körskola...
Och börja skriva in papper osv sen började hon snacka om priser...
och sa nåt i den hära stillen "Du måste gå teorikuserna (15timmar kostar 2100kr) eftersom det är ditt första körkort och du kommer behöva ta minst 20 körlektioner(en kostar 1100kr)" vilket samanlagt blir en bit över 20.000 Kr och sedan så frågade jag om det är någon som tagiet ett lätt mc kort under 15.000 kr och hon sa "nej det är ingen som tagit under det" osv sen snacka hon om något mera och sen gick ja bara....
Asså jag hade tänkte mig nått runt 8.000 +/-
Så vad ska man göra nu... hitta en annan traffikskola?
Vad betalade du för ditt körkort?
Finns det någon tråd där man kan se vad andra betalt för sitt körkort...
Byt skola fort som fan!
Mitt kostade 7-8000 och det går att ta det mycket billigare!
Det finns nog inget som säger att du inte kan vara inskriven på flera samtidigt däremot förstår jag inte varför? De kostar ju endel att skriva in sej också och dom jobbar med samma saker, så du spar pengar på att 1. inte skriva in dej (om du tror du fixar teorin själv. Jag och många fler har gjort så.) 2. skriv bara in dej på en körskola, den som du tycker har dom bästa priserna/bästa kunskapen.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|