valmers skrev:Äsch, fjantigt. Streetfighter-attributen åker av snart ändå. En hoj ska ha kåpor.
Hoppas det.
Men den där trenden har hållt i sig ett tag.
valmers skrev:Äsch, fjantigt. Streetfighter-attributen åker av snart ändå. En hoj ska ha kåpor.
valmers skrev:Du är ännu äldre! Eller...vänta nu.....*mummel*....
valmers skrev:Fråga inte mig, jag är långsammare än GSXR1100R just nu. The bottom is nådd.
Vi får väl se nästa år när ny utrustning införskaffats.....om det nu blir så.Goodstuff skrev:Erbjudandet om 250R testkörning kvarstår.
Jag väger 85 kg och det gick ju bra på Sviestad.
valmers skrev:I med tvåan och fullt spett till rödmarkeringen. Funderar nu på att regga domänen www.bruntikalsongen.nu eller www.skrajsomsatan.com
Nyteknik skrev:I så fall ska du nog ta på dig blöjor innan du testar Goodstuffs 250.
Allvarligt talat: nappa på erbjudandet att testa. Vi kommer troligen vara ett gäng 250-förare som kör på Gelleråsen en onsdag i mitten av juli.
Helt riktigt. Eventuell comeback på bana ligger åtminstone ett år fram i tiden, bara knävinkeln på CBR:en gav fina känningar i terminatorbenet/underkroppen. Ingen idé att tvinga sig ut på bana om man sitter som en skadeskjuten kråka i sadeln.oFFkeFF skrev:Om man är rädd för en lugn och fin cbr929 så är nog kanske en 250 inte att rekommendera..
valmers skrev:Helt riktigt. Eventuell comeback på bana ligger åtminstone ett år fram i tiden, bara knävinkeln på CBR:en gav fina känningar i terminatorbenet/underkroppen. Ingen idé att tvinga sig ut på bana om man sitter som en skadeskjuten kråka i sadeln.
Nu ljuger du igenvalmers skrev:Fråga inte mig, jag är långsammare än GSXR1100R just nu. The bottom is nådd.
Slappa skrev:Måste be om ursäkt men jag har kollat länkarna, okej skummat igenom dom lite snabbt men iaf jag kunde inte hitta vad som hade hänt när du vurpade..
Valmers: kan inte du bara dra lite kortfattat vad som hände ?
PS:Hur känns de nu ? Inget som gör ont fortfarande ?
Sen skulle jag gärna vilja veta om den jobbiga vad hette han nu igen "raveass" eller nåt i den stilen blev bannad ?
//D
Slappa skrev:Måste be om ursäkt men jag har kollat länkarna, okej skummat igenom dom lite snabbt men iaf jag kunde inte hitta vad som hade hänt när du vurpade..
Valmers: kan inte du bara dra lite kortfattat vad som hände ?
PS:Hur känns de nu ? Inget som gör ont fortfarande ?
Sen skulle jag gärna vilja veta om den jobbiga vad hette han nu igen "raveass" eller nåt i den stilen blev bannad ?
//D
valmers skrev:Vad som hände var att jag tappade hojen vid gaspådrag på tvåans växel vid acceleration från en landsvägspåfart. Kalla däck, kallt i luften, bakänden bara försvann. Slog av försiktigt och trodde lite halvt på en stabilisering, varpå även framändan släppte. Gjorde det lilla som kunde göras, men det fanns ingen räddning, smack i backen. Såg direkt när jag gled på asfalten att det förmodligen skulle bli fullträff i lyktstolpen. Gled sedan runt 180 grader och gick med benen före in i stolpen (Hondan landande givetvis mjukt i diket).
Klantigt? Oerhört, jag vet bättre än att köra över gränsen med kalla däck.
1. Hur många timmar på gymmet motsvarar det? Discomuskler ska vårdas.Nyteknik skrev:Det låter bra. Då har du nästan ett helt år på dig att:
1. Banta 10 kg
2. Sälja din 929
3. Köpa en 250
4. Meka tvåtakt
5. Gå licenskurs
6. Uttala dig hotfullt till andra 250-förare på sporthoj.com
7. Varmköra inför första träningen
En helt ny Valmers ser dagens ljus 2005!
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |