ERF då gubben, satsa på ett ERF team inför 2005 så ska vi fightas på banornavalmers skrev:1. Hur många timmar på gymmet motsvarar det? Discomuskler ska vårdas.
2. Bra idé.
3. Hade en 70cc KS50 en gång, det får räcka.
4. Hur mycket tror du jag skruvade med Zündappen egentligen?!
5. Redan gjort. Hann inte "köra upp".
6. Check.
7. Check.
Det beror på vad du menar med sportdäck, varma och hyfsat normal körning.RoLLER skrev:Asså.... Det där med däken känns alltid lite osäkert.... Hur lång tid tar det eg. innan ett par sportdäck e varma vid ca. 15-20 graders yttertemperatur och hyffsat normal körning ?
Posörpipavalmers skrev:Besiktning härmed avklarad utan anmärkning, iallafall. LeoVince bolt-on:et (rejsmodell) presterade 95 dB vid 5600 rpm.
Kvalitetsgrejer. Vance & Vrål är för skånefetton.GSXR1100R skrev:Posörpipa
ERF då din invalid, vi kan lyfta upp farbror i sadelnvalmers skrev:Kvalitetsgrejer. Vance & Vrål är för skånefetton.
Kanon Valmers!GSXR1100R skrev:ERF då din invalid, vi kan lyfta upp farbror i sadeln
stavgren skrev:Kanon Valmers!
Hittade lämpligt objekt åt dig (2-takt givetvis): http://www2.blocket.se/view/2821418.htm?l=0&c=1&city=0
stavgren skrev:Kanon Valmers!
Hittade lämpligt objekt åt dig (2-takt givetvis): http://www2.blocket.se/view/2821418.htm?l=0&c=1&city=0
valmers är numera adlad till vår ERF team managerstavgren skrev:Kanon Valmers!
Hittade lämpligt objekt åt dig (2-takt givetvis): http://www2.blocket.se/view/2821418.htm?l=0&c=1&city=0
Med lite hjälp ska det nog gå att tråckla i o ur honom, åtminstone när huven är öppen: http://www.microcarmuseum.com/tour/images/shopper10.jpgabstruse skrev:Kan det inte bli problem när han ska kliva i och ur? Jag menar, oavsett vad han själv försöker intala sig, han är ju vare sig speciellt "fit" eller någon ungdom längre...
stavgren skrev:Med lite hjälp ska det nog gå att tråckla i o ur honom, åtminstone när huven är öppen: http://www.microcarmuseum.com/tour/images/shopper10.jpg
Team Manager med en enda uppgift; att vara er snygga fasad utåt (gudarna ska veta att det behövs). Paraplykille, typ. Fast inga gaylinnen, som DQ.GSXR1100R skrev:valmers är numera adlad till vår ERF team manager
Ditt jobb blir att hitta unga snygga bystiga paraplyflickor samt 2 st inkompetenta mekaniker, det kan va bra att ha nåt att skylla på...valmers skrev:Team Manager med en enda uppgift; att vara er snygga fasad utåt (gudarna ska veta att det behövs). Paraplykille, typ. Fast inga gaylinnen, som DQ.
GSXR1100R skrev:samt 2 st inkompetenta mekaniker, det kan va bra att ha nåt att skylla på...
Njae inte fullt så inkompetenta mekaniker, men tack ändåabstruse skrev:Var skriver jag på?
GSXR1100R skrev:Njae inte fullt så inkompetenta mekaniker, men tack ändå
Näääästat-rex skrev:Ähhh, kom igen nu. Jag kan oxå vara med. Sammanlagt 4 vänsterhänder och en back öl. Ni kan komma undan med precis vad som helst!
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |