Kört som ett svin tråden, Utan att det hände en olycka

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Händer så mycke olyckor med mc och så startar du en tråd där man ska skryta om att man har kört som en omogen idiot. Hur dum får man vara.....:huvet

Som jag skrev i början av tråden killen så va humor en förutsättning för att få skriva i tråden.. Men du kanske missade det?? Hur dum kan du vara??

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Som jag skrev i början av tråden killen så va humor en förutsättning för att få skriva i tråden.. Men du kanske missade det?? Hur dum kan du vara??

Jättedum !!!:D

Helldriver

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Italiensk 2010:a på nästan 1200 cc
Förr om åren var det någon kille i svart hjälm/visir/dräkt som körde som fan Ghos.... någonting, han nöjde inte sig med att skriva i trådar bara utan han lade till och med ut det på Video har jag för mig, tror till och med han tog betalt för det ....

Undrar vart han tog vägen ???

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki

Dumelidum:D :D :D

Förr om åren var det någon kille i svart hjälm/visir/dräkt som körde som fan Ghos.... någonting, han nöjde inte sig med att skriva i trådar bara utan han lade till och med ut det på Video har jag för mig, tror till och med han tog betalt för det ....

Undrar vart han tog vägen ???

Killar som tjöör som svin i svarta dräkter,visir,hjälm.. får vi inte prata om:gnissla Även om dom e bra på att berätta spökhistorier om hur man gasa helvetet utan att råka ut för en olycka:D :Edit.. På väg...:D :D Kör spöken bana så verkar dom kracha sönder både hoj o sej själva:rolleyes: :D

Eller 42/1/2 Han kanske kan va så dum:D

Last edited:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Snart är det nog förbjudet att köra hojar med mer än 100 hästar i motorn. Då får man gasa mycket mer istället! :yoparty

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Snart är det nog förbjudet att köra hojar med mer än 100 hästar i motorn. Då får man gasa mycket mer istället! :yoparty
Då pumpar man helium i däcken tills hojens vikt är fyra kilo, sen bantar man ned sig till 37 kilo tung. 100 häst på 41 kilo. :yoparty

Är man riktigt smart så har man en 5-kilos vikt i kutsen innan man pumpar i heliumet, för då kan man plocka ur den och ha hojen i ett snöre som en ballong istället för att parkera när man går på stan.

tobbe_falun

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2006
Hoj
R6 -07,fiddy, plastraket
Då pumpar man helium i däcken tills hojens vikt är fyra kilo, sen bantar man ned sig till 37 kilo tung. 100 häst på 41 kilo. :yoparty

Är man riktigt smart så har man en 5-kilos vikt i kutsen innan man pumpar i heliumet, för då kan man plocka ur den och ha hojen i ett snöre som en ballong istället för att parkera när man går på stan.

i mina öron så låter ju det ganska så idiotiskt att ta med sig en vikt som väger mer än vad hojen gör.
Bara för att hojen väger 4 kilo så behöver du inte en tyngre vikt bara för att hojen inte ska flyga iväg...
det räcker nog om du fäster hojen i hjälmen när du ska gå på stan!
Fred

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
i mina öron så låter ju det ganska så idiotiskt att ta med sig en vikt som väger mer än vad hojen gör.
Bara för att hojen väger 4 kilo så behöver du inte en tyngre vikt bara för att hojen inte ska flyga iväg...
det räcker nog om du fäster hojen i hjälmen när du ska gå på stan!
Fred
Sant, man kan ju faktiskt också pumpa den till minusvikt på en gång och pressa ned den med kroppsvikten. Men då gäller det att ha ett snöre knutet till sig hela tiden så hojen inte flyger bort om man klotar.

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Wtf:cool: Inga som gasar som idioter/svin:D Själv sitter man mil från hojarna.. E på landet.. Båtåka e det som finns o tillgodo för en annan nu....så kom med några idiotgas historier nu:gnissla Innan jag får Ö ångest:):D

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki

Har vi ju haft redan:D Hundra hestar ..har vi ju redan existerat i sverige.. Men om man harklade sej hårt.. så hostade man ur sej heeststypningen o hojen gick som den skulle igen:yoparty :)

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Eftersom kulans lopp e nysotat:D Går båten förbi skäret?? Eller kaptenen vågar sej kanske inte utanför sth skärgård längre:) :D

Jodå, det är dock obekant vart jag far i sommar, det har blivit både Oskarshamn samt Åland och Skärgårdshavet tidigare somrar. Åland 4-5 ggr. Men jag vet inte vart det blir i sommar.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024