Får citera ett gammalt inlägg från hållundan då...
HAHAHAHAHAAAAAAA DET va så satans skönt att läsa
Får citera ett gammalt inlägg från hållundan då...
Händer så mycke olyckor med mc och så startar du en tråd där man ska skryta om att man har kört som en omogen idiot. Hur dum får man vara.....
Som jag skrev i början av tråden killen så va humor en förutsättning för att få skriva i tråden.. Men du kanske missade det?? Hur dum kan du vara??
Som jag skrev i början av tråden killen så va humor en förutsättning för att få skriva i tråden.. Men du kanske missade det?? Hur dum kan du vara??
Jag körde 112 på motorvägen för en tid sedan.
Kände mig så jävla oUtlAW!!
Jättedum !!!
Jättedum !!!
Förr om åren var det någon kille i svart hjälm/visir/dräkt som körde som fan Ghos.... någonting, han nöjde inte sig med att skriva i trådar bara utan han lade till och med ut det på Video har jag för mig, tror till och med han tog betalt för det ....
Undrar vart han tog vägen ???
Svaret är 42!
Snart är det nog förbjudet att köra hojar med mer än 100 hästar i motorn. Då får man gasa mycket mer istället!
Då pumpar man helium i däcken tills hojens vikt är fyra kilo, sen bantar man ned sig till 37 kilo tung. 100 häst på 41 kilo.Snart är det nog förbjudet att köra hojar med mer än 100 hästar i motorn. Då får man gasa mycket mer istället!
Då pumpar man helium i däcken tills hojens vikt är fyra kilo, sen bantar man ned sig till 37 kilo tung. 100 häst på 41 kilo.
Är man riktigt smart så har man en 5-kilos vikt i kutsen innan man pumpar i heliumet, för då kan man plocka ur den och ha hojen i ett snöre som en ballong istället för att parkera när man går på stan.
gott om bandagar här ute i ladet, ut o smiska runt där. Finns knappt nåt bättre
Sant, man kan ju faktiskt också pumpa den till minusvikt på en gång och pressa ned den med kroppsvikten. Men då gäller det att ha ett snöre knutet till sig hela tiden så hojen inte flyger bort om man klotar.i mina öron så låter ju det ganska så idiotiskt att ta med sig en vikt som väger mer än vad hojen gör.
Bara för att hojen väger 4 kilo så behöver du inte en tyngre vikt bara för att hojen inte ska flyga iväg...
det räcker nog om du fäster hojen i hjälmen när du ska gå på stan!
Fred
Ni tror ni har tjört som svin med ert nipponrunk....
Fassan o mossan låg på värre:
http://www.youtube.com/watch?v=dUfkoUMQTAU
Snart är det nog förbjudet att köra hojar med mer än 100 hästar i motorn. Då får man gasa mycket mer istället!
Eftersom kulans lopp e nysotat Går båten förbi skäret?? Eller kaptenen vågar sej kanske inte utanför sth skärgård längre
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|