Kört som ett svin tråden, Utan att det hände en olycka

Johan69

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2007
Hoj
Kawasaki ZX10R -06
Du fattar inte att det kanske är just därför den här tråden skapades? Många här på SH kör ju faktiskt som svin lite då och då om man skulle lyssna i biktbåset.
Du får gärna skapa en tråd för "oss som kör minituöst enligt lagbok och lokala seder". :tummenupp

Ironin är död. :mattias

Jag skiter i alla idioter på denna sida som tror att dom är ball och häftiga för att dom riskerar sitt liv och andras . Men dör dom så är inte jag det första som sörjer ...........

kejsarn

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2006
Hoj
Ducati SF 848
Jag körde utanför ett dagis på bakhjulet i 180 över ett övergångsställe där en skolklass precis skulle gå över! Då skrek lärarinnorna efter mig och jag TVÄRNITADE, upp på framhjulet och gjorde en Mission Impossible 2 vändning. Körde fram till lärarinnorna och räckte fingret samtidigt som jag börnade upp typ HELA bakdäcket...

Sedan skjöt jag en polis.

MrMalm1

yeea
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Aprilia rs 125 *inlöst/SÅLD*
Jag körde utanför ett dagis på bakhjulet i 180 över ett övergångsställe där en skolklass precis skulle gå över! Då skrek lärarinnorna efter mig och jag TVÄRNITADE, upp på framhjulet och gjorde en Mission Impossible 2 vändning. Körde fram till lärarinnorna och räckte fingret samtidigt som jag börnade upp typ HELA bakdäcket...

hahaa:D

Paxel

Green Meanie
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
En gul Daytona 675

Jag har också spelat GTA... :D

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag skiter i alla idioter på denna sida som tror att dom är ball och häftiga för att dom riskerar sitt liv och andras . Men dör dom så är inte jag det första som sörjer ...........

Jag tror du missade inlägg tre. Läs om, läs rätt. Du kvalificerar inte att skriva i den här tråden.

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013

nån som växt ur hojen...du e gubbe....sluta åka sporthoj...du kan ju dö...

40-årskris vid 39 år eller:D :D ?????

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Brukar inte skriva så många inlägg här i forumet. Dock har jag frekvent läst sen jag tog lappen för ett par år sen.
Att det finns moralkärringar, ironidödare, gnällspikar etc etc. Det är ju ganska uppenbart när man läser vissa trådar o inlägg.
Men å andra sidan finns det en hel del vettiga, kloka, skönt ironiska människor med massvis med humor här i trådarna också, som ÄVEN har ett sunt förnuft. Det handlar väl helt enkelt om att läsa lite mellan raderna och med glimten i ögat, eller??

Jag läser vissa trådar ibland, och tänker "vilken jävla idiot" eller motsatt "bra där" och får mig ett gott litet skratt o ett litet smile på läpparna ett bra tag efter jag läst.

Men om det nu är på det viset, att jag tycker tråden är helt jävla hjärndöd, o att folk ens orkar sitta o kasta verbalt bajs på varandra, då går jag helt enkelt vidare till nästa tråd.
För trots allt får vi fortfarande tycka o tänka vad fan vi vill, vi kanske inte kan skriva allt vi tycker o tänker pga diverse lagar o forumsregler. Men om man nu börjar läsa en tråd, där en del likasinnade skriver till varandra, och det visar sig att tråden inte alls tilltalar en, för guds skull sluta läs o sluta bry dig eller ta åt dig!

Själv hade jag nog inte ens skrivit i denna tråden, om det inte varit för att jag sitter med en bruten fotled + vadben o ska gå med gips resten av sommaren.
För annars hade jag nog varit ute på en bra skön väg, där jag vet att jag kan gasa på, och skitit i alla moralkärringar och dragit rullen i botten absolut så länge jag vågat och bara njutit, med vänner som har precis samma intresse som jag!

Till er andra, med förståelse för humor o ironi, o som lägger sköna härliga inlägg, fortsätt med det o ha en riktigt skön hojsommar:tummenupp

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Uhm, körde som ett svin för några dagar sen emd tjejen bakpå hände ingenting.
Däremot höll jag på att somna på körskolehojen

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Jag körde 112 på motorvägen för en tid sedan.

Kände mig så jävla oUtlAW!! :tummenupp

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Brukar inte skriva så många inlägg här i forumet. Dock har jag frekvent läst sen jag tog lappen för ett par år sen.
Att det finns moralkärringar, ironidödare, gnällspikar etc etc. Det är ju ganska uppenbart när man läser vissa trådar o inlägg.
Men å andra sidan finns det en hel del vettiga, kloka, skönt ironiska människor med massvis med humor här i trådarna också, som ÄVEN har ett sunt förnuft. Det handlar väl helt enkelt om att läsa lite mellan raderna och med glimten i ögat, eller??

Jag läser vissa trådar ibland, och tänker "vilken jävla idiot" eller motsatt "bra där" och får mig ett gott litet skratt o ett litet smile på läpparna ett bra tag efter jag läst.

Men om det nu är på det viset, att jag tycker tråden är helt jävla hjärndöd, o att folk ens orkar sitta o kasta verbalt bajs på varandra, då går jag helt enkelt vidare till nästa tråd.
För trots allt får vi fortfarande tycka o tänka vad fan vi vill, vi kanske inte kan skriva allt vi tycker o tänker pga diverse lagar o forumsregler. Men om man nu börjar läsa en tråd, där en del likasinnade skriver till varandra, och det visar sig att tråden inte alls tilltalar en, för guds skull sluta läs o sluta bry dig eller ta åt dig!

Själv hade jag nog inte ens skrivit i denna tråden, om det inte varit för att jag sitter med en bruten fotled + vadben o ska gå med gips resten av sommaren.
För annars hade jag nog varit ute på en bra skön väg, där jag vet att jag kan gasa på, och skitit i alla moralkärringar och dragit rullen i botten absolut så länge jag vågat och bara njutit, med vänner som har precis samma intresse som jag!

Till er andra, med förståelse för humor o ironi, o som lägger sköna härliga inlägg, fortsätt med det o ha en riktigt skön hojsommar:tummenupp

Håller med...varför lägga energi på folk som aldrig kommer tänka som en själv?? bättre gå vidare då för allas trevnad (iaf på SH)

btw. "Mr Skåne" varför svikit skåne?? (såg du bor i 08-land)

Alex76

Tutankhamun Fästing
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
Aprilia Dorsoduro 750 -10
??? :confused:

Att killar ibland drömmer om ett längre organ, och således köper en fin pryl för att kompensera detta är jag med på. Men..........frågan är hur många tjejer som köper en snygg maskin eftersom de egentligen vill ha bredare mellan skinkorna??? :gnissla :tungan

Alex76

Tutankhamun Fästing
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
Aprilia Dorsoduro 750 -10
Hur fasiken har jag då tänkt när Hayabusa turbon byggdes med 500 pånny hästar - jag menar jag som redan hade komplex för att "utrustningen" som redan fanns var för stor!! :D

Det beror ju på om det var 500 gotlandsruss du slängde in, eller om det var 500 halvaraber... Själv har jag ett gäng halvtrötta ardennerhästar som ser ack så mycket värre ut än de i själva verket är.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024