Brukar inte skriva så många inlägg här i forumet. Dock har jag frekvent läst sen jag tog lappen för ett par år sen.
Att det finns moralkärringar, ironidödare, gnällspikar etc etc. Det är ju ganska uppenbart när man läser vissa trådar o inlägg.
Men å andra sidan finns det en hel del vettiga, kloka, skönt ironiska människor med massvis med humor här i trådarna också, som ÄVEN har ett sunt förnuft. Det handlar väl helt enkelt om att läsa lite mellan raderna och med glimten i ögat, eller??
Jag läser vissa trådar ibland, och tänker "vilken jävla idiot" eller motsatt "bra där" och får mig ett gott litet skratt o ett litet smile på läpparna ett bra tag efter jag läst.
Men om det nu är på det viset, att jag tycker tråden är helt jävla hjärndöd, o att folk ens orkar sitta o kasta verbalt bajs på varandra, då går jag helt enkelt vidare till nästa tråd.
För trots allt får vi fortfarande tycka o tänka vad fan vi vill, vi kanske inte kan skriva allt vi tycker o tänker pga diverse lagar o forumsregler. Men om man nu börjar läsa en tråd, där en del likasinnade skriver till varandra, och det visar sig att tråden inte alls tilltalar en, för guds skull sluta läs o sluta bry dig eller ta åt dig!
Själv hade jag nog inte ens skrivit i denna tråden, om det inte varit för att jag sitter med en bruten fotled + vadben o ska gå med gips resten av sommaren.
För annars hade jag nog varit ute på en bra skön väg, där jag vet att jag kan gasa på, och skitit i alla moralkärringar och dragit rullen i botten absolut så länge jag vågat och bara njutit, med vänner som har precis samma intresse som jag!
Till er andra, med förståelse för humor o ironi, o som lägger sköna härliga inlägg, fortsätt med det o ha en riktigt skön hojsommar