tigerpunch
tigerpunch
Jag undrar bara vilka som har kört fort villken är fortkörningsgränsen som alla har kört på bana eller. alla verkar ha turbo här men man kan väl ändå inte köra så fort med en sån en då vinden måste bli stark?
tigerpunch skrev:Jag undrar bara vilka som har kört fort villken är fortkörningsgränsen som alla har kört på bana eller. alla verkar ha turbo här men man kan väl ändå inte köra så fort med en sån en då vinden måste bli stark?
tigerpunch skrev:Jag undrar bara vilka som har kört fort villken är fortkörningsgränsen som alla har kört på bana eller. alla verkar ha turbo här men man kan väl ändå inte köra så fort med en sån en då vinden måste bli stark?
P@trik skrev:Har läst ditt inlägg nu flera gånger och det blir bara mer obegripligt varje gång jag läser det.
Hur brett har Patrik Sjöberg hoppat?tigerpunch skrev:Jag undrar bara vilka som har kört fort villken är fortkörningsgränsen som alla har kört på bana eller. alla verkar ha turbo här men man kan väl ändå inte köra så fort med en sån en då vinden måste bli stark?
P@trik skrev:Har läst ditt inlägg nu flera gånger och det blir bara mer obegripligt varje gång jag läser det.
tigerpunch skrev:ojoj vilka hastig heter jag ska nog inte säga vad jag har varit uppe i. men heller väljer jag småvägar med kurvor än 300 km på motorvägen
det jag menar kan man köra fort eller blåser det för mkt
Skojar du,har för mej att dom flesta märkena 00- å framåt blev mätarbegränsade till 299 Ialf R1an,men jag kan ju ha fel om dom andra märkenaGrrrooov skrev:Varvstoppet på 6an på min gixxer 750 -00.
Mätaren pendlade mellan 313-314km/h
Hojen är nerdrevad ett kugg fram så jag gissar på att det gick ca 265km/h
Flyttade tråden till MC-relaterat.Chris Ash skrev:Vad gör denna tråden i roadracingforumet?
Swedie skrev:Kan trådskaparen vänligen försöka att bilda meningar med punkter och komman?
tigerpunch skrev:jaja, den här tråden blev inte som jag ville att den skulle bli. går det inte ta bort den här tråden?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |