Körupplevelser: Suzuki GSX-R 1000 k8

philleee

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2007
Ort
...
Hoj
crescent
Kanske är det någon inom Suzuki koncernen som vill promota att det finns nya 08:eek:r att köpa ;)
Haha...nee...skämta bara "suzukilover" men du låter bara så ...euhm...exalterad ;)
 

TM

Bluegrass n' shit
Gick med
19 Feb 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Trampcyklar
En liten fråga, kommer det aldrig något vettigt ur er?!

Det här är ju ett jävla skitforum... Ni pratar ju bara en massa skit... Tar död på MC intresse att hänga här, så därför får ni vara kvar här i er skitlåda... :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Nä, vi är ju inte riktigt lika interlektuella & välartikulerade som vissa andra här i tråden...
Sedan så läser/postar jag inte här för att upprätthålla mitt mcintresse, det sköter sig självt per automatik när jag är ute & kör.

Hade du någon bild på hojen eller:va
 

zippo500

Medlem
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Borås
Hoj
RD 350
En liten fråga, kommer det aldrig något vettigt ur er?!

Det här är ju ett jävla skitforum... Ni pratar ju bara en massa skit... Tar död på MC intresse att hänga här, så därför får ni vara kvar här i er skitlåda... :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar


coola ned lite grann nu, jag tycker det är skitkul med dina trådar.:huvet
 

mansa

snabbare än en snigel!
Gick med
23 May 2008
Ort
karlskrona
Hoj
KTM 525 EXC 2005
ja ha kört cross hela mitt liv men ja kan säga rakt av att d är inte ens liiite likt som o köra Raketer! Finns nog inget som man kan gemföra med förutom att dom ha 2 hjul! Köpte min första hojj bara för 3 vecor sedan o d känns verkligen som om man får börja om på nytt!

tjo det är min vit gråa fara ligist snackar om .(gsxr 1000 Grå Vit 2008 ),

jag har haft en r1a (99a med helsystem och ombestyckade förgasare ölins kittad med dämpare och styrdämpare) som va ute ett antal gånger och kanske inte alltid på 2 hjul :tungan (så det är inte min första hoj)

jag kan nog inte hålla med för har man kört cross tidiga och kan köra ordentligt så har man grunderna klara sen är det ju lite annat som man måste vänja sig vid som tillex att första gången man sätter sig på en plast raket så känns den ju ungifär som att man ska försöka köra iväg med ett kylskåp på hjul utan styrförmåga dvs stelt tungt och klumpigt men efter några minuter i sadlen så har man ju lärt sig hur det funkar (men det kan ju ha ganska mycke med hur lätt man har för att lära sig me)

kan iaf tilläga att suzukin har bra vrid ärven på låga varv då jag råkade få lite hjul spinn när jag va ute och tesstade lite för några dagarsen ( har dock hyffsat nya däck då cyklen bara har gåt 14km )
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top