Vi får strukturera upp det här. Kolla i kalendern när ni behöver låna Robz hoj och skriv upp er i listan. Tänk på att ni skall ge Robz tid att tvätta och tanka hojen innan näste man lånar den.Klart du får, lillmoppen är ju nya "prova på moppen"...
Klart dom har touringanpassat den, Suzuki har insett att så gott som alla som köper en sån hoj gör det för att kompensera för hrmmmmm.... låt oss säga såhär, lite lite av nåt visst...Käkar ni två piller ihop??
....så dj-a dax att upptäcka... K7:an är ju som den värsta Viffer spacestation; 3st trippmätare(!!), en aktiveras automatiskt när soppan börjar ta slut, Klocka, Växelindikator, Lasthållare, instruktionsboken talar om hur växlarna ligger... o då har jag inte ens kommit till de 3 körprogrammen med 120, 160, 185hk...
Allt detta var klara tecken på Touring under -90 talet
Endast RIKTIGA kvinnor får testa....
1. Bingo, 15/7-8/8 - UTGÅR (för mycket hår på ryggen)
2. Larre, när som helst (känna efter om det är lönt att byta) - UTGÅR (men ligger bra nära)
3. GSXR1100R - UTGÅR med största sannolikhet (Du är en man va )
4. JKay - OK!
5.
Vad faaan har jag nu gett mig in på!!??
EDIT:
Missade Jkay....
Jaha, jag fattade det som att alla fick låna den. Tråkigt men jag kan förstå dig. JKay får helt enkelt berätta för oss andra vad hon tycker.Endast RIKTIGA kvinnor får testa....
4. JKay - OK!
Jaha, jag fattade det som att alla fick låna den. Tråkigt men jag kan förstå dig. JKay får helt enkelt berätta för oss andra vad hon tycker.
Va f....
Du ska hugga PÅ Robz...inte hjälpa honom!
Vadå... VILL du inte testa den nu längre?
Jo klart
...äh, fan vikken sitts jag satte mig i nudå!?!
Nej det var med 2-4 liter kvar i tanken och ja det var med olja etc för det är väl så ni kör med den?! Dessutom hade jag bytt ut avgassystem mot titan samt att det var raceåpor... Vad Suzuki, eller någon annan tillverkare, skriver i papperna ska man nog inte ta för sanning. Släng upp hojen på en våg och testa! Hade varit riktigt kul att höra vad den väger när den är klar för körning.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|