K7:a !??!

Kan du tänka dig en K7:a?


  • Antal röstningar
    0

relentless

Medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Rättvik
Hoj
R6RR 2008
ere nån som har papper på en k7a bänkad med pc3 o racefit growler rör?

ska bänka min ,undrar vad den kommer lämna :va
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Jag säger det igen...KÖÖÖÖP...:D

5. Fy vad tung den e, hela 166kg oj oj oj (den går nog ej att svänga med)

Mvh
#319
Sydskanes Emse
Nu racersnigel i röd grupp.
(nästa år då j-vlar)

:hihi

Min CBR600 vägde 161 kg på KGA i somras, och jag skulle nästa kunna ta gift på att en std K7 för gata inte är i närheten av några 166kg. Men i övrigt hade du bra argument...
 

Robz

Guest
:hihi

Min CBR600 vägde 161 kg på KGA i somras, och jag skulle nästa kunna ta gift på att en std K7 för gata inte är i närheten av några 166kg. Men i övrigt hade du bra argument...

Men dina 161 är väl med full tank, kylvätska samt motor- och bromsolja monterad...
K6:an vägde 166 torr enligt papperna, K7:an 172kg - men i gengäld 5 hk till... 185... Nåja, den väger nog en 10-åring mindre än Millen i vilket fall. :D
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Men dina 161 är väl med full tank, kylvätska samt motor- och bromsolja monterad...
K6:an vägde 166 torr enligt papperna, K7:an 172kg - men i gengäld 5 hk till... 185... Nåja, den väger nog en 10-åring mindre än Millen i vilket fall. :D

Nej det var med 2-4 liter kvar i tanken och ja det var med olja etc för det är väl så ni kör med den?! ;) Dessutom hade jag bytt ut avgassystem mot titan samt att det var raceåpor... Vad Suzuki, eller någon annan tillverkare, skriver i papperna ska man nog inte ta för sanning. Släng upp hojen på en våg och testa! :tummenupp Hade varit riktigt kul att höra vad den väger när den är klar för körning.
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Men vad bra, då kan vi se fram emot en "tjejkörd" K7 på marknaden nästa höst.
 

Robz

Guest
Men vad bra, då kan vi se fram emot en "tjejkörd" K7 på marknaden nästa höst.

Nope... du får INTE testa den. Värdet sjunker då direCkt :arsele

Köp nu min Mille istället, så du har nå't bra o köra med istället! Du kan väl hantera större maskiner än 750, va?
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Nope... du får INTE testa den. Värdet sjunker då direCkt :arsele

Köp nu min Mille istället, så du har nå't bra o köra med istället! Du kan väl hantera större maskiner än 750, va?
It´s payback time..
Bingo o jag kommer att sno dina distanser till bakhjulet och gräva ner dem i utgången ur BMW-kurvan för att spöka till det ordentligt. Får du släpp där så bli inte förvånad. Det vill till att du skaffar mer än en bra styrdämpare och byter gaffelolja, vooodon härskar. :yoparty

Be ware....
 

Robz

Guest
It´s payback time..
Bingo o jag kommer att sno dina distanser till bakhjulet och gräva ner dem i utgången ur BMW-kurvan för att spöka till det ordentligt. Får du släpp där så bli inte förvånad. Det vill till att du skaffar mer än en bra styrdämpare och byter gaffelolja, vooodon härskar. :yoparty
Be ware....

Var det de rosa eller de gröna pillren du testade nu? :D
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
It´s payback time..
Bingo o jag kommer att sno dina distanser till bakhjulet och gräva ner dem i utgången ur BMW-kurvan...
Yepp, exakt så blir det. Djupt kommer vi att gräva :fakta :D

Edit: tänk vad glad Robz blir när vi erbjuder oss att byta hans bakdäck, och vad ledsen han blir när vi förnekar all kännedom om distanserna. "Vi svär på att vi satte dem på plats igen!"
 
Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Yepp, exakt så blir det. Djupt kommer vi att gräva :fakta :D

Edit: tänk vad glad Robz blir när vi erbjuder oss att byta hans bakdäck, och vad ledsen han blir när vi förnekar all kännedom om distanserna. "Vi svär på att vi satte dem på plats igen!"
Ärligt talat så svär jag på att jag satte dit mina på Duccen men likväl var dom inte där när jag anlände till Knudan... mysko... tror fortfarande det beror på Robz voodo.
 

Robz

Guest
Käkar ni två piller ihop?? :tuttar :tuttar

....så dj-a dax att upptäcka... K7:an är ju som den värsta Viffer spacestation; 3st trippmätare(!!), en aktiveras automatiskt när soppan börjar ta slut, Klocka, Växelindikator, Lasthållare, instruktionsboken talar om hur växlarna ligger... o då har jag inte ens kommit till de 3 körprogrammen med 120, 160, 185hk...
Allt detta var klara tecken på Touring under -90 talet :confused:
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Käkar ni två piller ihop?? :tuttar :tuttar

....så dj-a dax att upptäcka... K7:an är ju som den värsta Viffer spacestation; 3st trippmätare(!!), en aktiveras automatiskt när soppan börjar ta slut, Klocka, Växelindikator, Lasthållare, instruktionsboken talar om hur växlarna ligger... o då har jag inte ens kommit till de 3 körprogrammen med 120, 160, 185hk...
Allt detta var klara tecken på Touring under -90 talet :confused:
Låter mumsigt, får jag prova den snart :tungan
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Last edited:
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top