Igår var jag in som lovat och skulle hämta min mobil.
Men då hade inget beslut från SE kommit på den långa servicetiden, bra jobbat SE. Man måste ju bara älska företag som inte rödflaggar när reklamationer kommer in för att servicetiden varit för lång. Nä på det svarar SE med att låta kunden vänta ytterligare
Min återförsäljare bad att iaf få tills idag på sig att få ett beslut av SE och att hon skulle ringa mig idag eftermiddag.
Nej du behöver inte ringa mig, jag kommer in imorgon eftermiddag och hämtar en telefon. Får jag ingen lur imorgon så ringer jag KO och Sverker angående detta för imorgon ska detta vara över för min del. Att du får fortsätta bråka med SE det ger jag blanka fan i.
Idag ringde hon vid kl10 och bad mig ta med min orginalkartong, hon hade alltså tagit ett eget beslut på att jag skulle få en ny telefon från deras eget lager.
Alltså ingen "serviceenhet" som SE tydligen kallar sina byteslurar.
Så nu har jag fått en ny lur, det tog bara 2 månaders verkstadstid innan jag fick den
Som kompensation fick jag ett par högtalare
Vad jag ska ha dom till vet jag inte. Men jaja dom kompenserade ju mig och jag hade ingen som helst lust att tjaffsa. Jag hade ju klart tyckt det varit roligare med ett blåtand-headset ist
Lärdommen av detta blir att göra betydligt grundligare research innan jag köper en SE-telefon igen. Finns det antydan till fel så hoppar jag över den modellen.... det vill säga alla.... eller så tar prylbögen övertag och jag köper iaf
Nåja, jag kommer iaf aldrig mer att köpa den absolut senaste luren precis när den kommer ut i handeln. Ett år gammalt is the shit så har förhoppningsvis dom flesta barnsjukdommar försvunnit.
//Tobbe