...men Jag har väldigt lite till övers för vissa kulturer!
http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,69265672_852__,00.html
http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,69265672_852__,00.html
tyvärr så är det så illa att vi nog måste acceptera skiten. För nåt annat kan vi inte göra, eller orkar rättare sagt.
Läser man hela artikeln framgår det ju att männen som våldtog henne fick mellan 10 mån till 8 års fängelse, det är väl mer än vad som delas ut här.
Möjligt, men vi piskar inte offret...
hmmm 90 piskrapp är inte det ett dödsstraff?
Saudiarabien är ett riktigt rövhål, det enda landet som fortfarande använder halshuggning som avrättningsmetod, något som utförs både ofta och offentligt. Barbari på hög (eller låg) nivå. Ett land ivrigt understött av USA i sina brott mot mänskliga rättigheter, trots att USA ju säger sig vilja värna om mänskliga rättigheter och ha bort galna härskare i mellanöstern. Jag tycker dom kan fortsätta sitt korståg och ta bort det Saudiska kungahuset.
Är inte Bush personlig vän med ngn prins i Saudi?2805471Saudiarabien är ett riktigt rövhål, det enda landet som fortfarande använder halshuggning som avrättningsmetod, något som utförs både ofta och offentligt. Barbari på hög (eller låg) nivå. Ett land ivrigt understött av USA i sina brott mot mänskliga rättigheter, trots att USA ju säger sig vilja värna om mänskliga rättigheter och ha bort galna härskare i mellanöstern. Jag tycker dom kan fortsätta sitt korståg och ta bort det Saudiska kungahuset.
Personligen är jag nöjd först när alla religiösa har klivit åt sidan och börjar kamma sig....
Och om tillräckligt många stör sig på ett lands missförhållanden kan man ju åtminstonde välja att bojotta det landets varor. Kolla på hur danska mejerier påverkades när det ritats muhammedgubbar i tidningen...
Läser man hela artikeln framgår det ju att männen som våldtog henne fick mellan 10 mån till 8 års fängelse, det är väl mer än vad som delas ut här.
Tror du på allvar att det skulle se särskillt anorlunda ut om religionen försvan?!
Nazism, någon?
Kommunism, någon?
..eller i "snällare" former:
Hulliganism, någon?
Antiglobalism, någon?!
Det kommer alltid finnas fina förpackningar att leverera ett budskap i för att kunna uppnå mål som ytterst sällan har med ideologi att göra utan snarare gammalt hederlig makt och mark-girighet.
Ett skott i huvudet på Kung Abdullah och alla styrande är det som gäller.
är det inte dumt att knäppa den enda som har möjlighet att häva den islamska domen?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |