Kalmar-tråden

Wicked

Livet är fullt av överraskningar....
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
KTM 500 SMR
Hehehe, ja vem vet.. Har du inte hittat nåt kul än då??

Ja mängder, synd bara att det inte är jag som bestämmer här hemma:D
Får väl bli nåt gammalt lik, måste ju snart skaffa nåt kul till lilleman me:yoparty

Last edited:

ist

no fika, no ride!!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
KTM 660-04.....och en halv buell
Ja mängder, synd bara att det inte är jag som bestämmer här hemma:D
Får väl bli nåt gammalt lik, måste ju snart skaffa nåt kul till lilleman me:yoparty

...Du kan ju köpa min...så kan jag köpa en nyare retta än vad zuckan har och köra sedan ifrån honom på e22!!!:hihi

...eller inte...jag får inte äga Japsare längre pga deras korta livsuppehåll i mina ägor...och den skada det kan inverka på egen person..osv. osv

...min sambo har en fin 7x6 Kawasaki (96 el 95)stående i garaget (måste bara klämma in en batteri och besiktiga den)...du kan köpa den och sedan köra ifrån mig också!!

:banana

Last edited:

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
...Du kan ju köpa min...så kan jag köpa en nyare retta än vad zuckan har och köra sedan ifrån honom på e22!!!:hihi

...eller inte...jag får inte äga Japsare längre pga deras korta livsuppehåll i mina ägor...och den skada det kan inverka på egen person..osv. osv

...min sambo har en fin 7x6 Kawasaki (96 el 95)stående i garaget (måste bara klämma in en batteri och besiktiga den)...du kan köpa den och sedan köra ifrån mig också!!

:banana

hahaha..spelar ingen roll vad för hoj du åker på så får du bara skymta mitt bakljus på vääääääldigt långa raksträckor :rofl

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
ser mycke nice ut :) ses på lördag då?

Känner mig lite blöt i blöjan såhär tidigt på säsongen, men det skulle ju vara trevligt att träffa några likasinnade. Kanske kan bestämma uppsamlingsställen längs med vägen på nån tur runt skogarna så kan man köra sitt eget tempo....

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Honda VFR800-01 + Kawa KLX650R-99 + Kawa Z1000-03
Känner mig lite blöt i blöjan såhär tidigt på säsongen, men det skulle ju vara trevligt att träffa några likasinnade. Kanske kan bestämma uppsamlingsställen längs med vägen på nån tur runt skogarna så kan man köra sitt eget tempo....

Man ska inte köra mer än man vill eller känner för, så klart det får bli uppsamling i korsningar o annat :)

zuckan

Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05

ok ja jag har inte en susning vilka som dyker upp.dom flesta av oss är nog rätt så ringrostiga nu på vårkanten kan jag tro. var o en kör ju i sitt eget tempo :)

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Ta det lugnt om ni skall åka mot Torsås vid macken i Påryd!

Det kommer ju en skymd korsning efter ett tag där.......
....idag fick jag se min vän kana omkull i värsta gruslasset....på min ktm!

Allt gick bra men en tant på en cykel hade något bra att berätta vid kvällsmaten *s*

zuckan

Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
ajdå det lät inte så kul :S tur det gick bra men ändå tråkigt. gruset syns ju fan inte heller.jävla färg dom har på det. hoppas dom sopar på tills på lördag då. men tack för tippset iaf :)

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Vi övningskörde så det gick inte så fort, men gruset låg över hela vägbanan och som bekant är det ju en rätt bra böj just där.

Vilken tid på lördag gäller?
Jag skall jobba på dagen men kommer loss framåt tre....vore kul att hänga med.
B

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Honda VFR800-01 + Kawa KLX650R-99 + Kawa Z1000-03
Ta det lugnt om ni skall åka mot Torsås vid macken i Påryd!

Det kommer ju en skymd korsning efter ett tag där.......
....idag fick jag se min vän kana omkull i värsta gruslasset....på min ktm!

Allt gick bra men en tant på en cykel hade något bra att berätta vid kvällsmaten *s*

Okul med gruset i kurvorna just nu... Var det krokvägen ner mot Söderåkra eller var det den lite större via Strömby???
Klarade sig både kompisen o hojen??

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
Vi övningskörde så det gick inte så fort, men gruset låg över hela vägbanan och som bekant är det ju en rätt bra böj just där.

Vilken tid på lördag gäller?
Jag skall jobba på dagen men kommer loss framåt tre....vore kul att hänga med.
B

KL13.00 vid Select läste jag tidigare. Skönt att det gick bra med er....tråkig start på säsongen ändå..

Jemej

Medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
06 Yamaha R6 Såld!! BMW S1000RR Såld!! Mv Agusta F4 R312 Såld! GSXR 750 L0 Såld! GSXR 750 K9 Såld! CBR1000RR 08 Såld! GSX-R 750 L1 Såld S1000rr 2012 Såld
blidde en liten tur ikwäll på cirkus 14 mil... riktigt najs väder vi har fått!!

på bilderna: zuckan och marcus

Ser att ni var i Ålem!! Kör igenom Timmernabben nästa gång och samla upp mig!! :tummenupp

zuckan

Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
Ser att ni var i Ålem!! Kör igenom Timmernabben nästa gång och samla upp mig!! :tummenupp

tjena :) ja vi hamnade i ålem på vägen. sen blev det pataholm vägen hemåt. ja jag ska hojta till nästa gång. kanske ska byta lite mobilnr med lite folk så man kan höras lite snabbare. alla sitter ju inte på SH eller msn hela tiden :)

12 O`clock

ADRENALINE IS A LIFESTYLE
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Yamaha R1-05 Gsxr 750 -98 stuntedition
tjena :) ja vi hamnade i ålem på vägen. sen blev det pataholm vägen hemåt. ja jag ska hojta till nästa gång. kanske ska byta lite mobilnr med lite folk så man kan höras lite snabbare. alla sitter ju inte på SH eller msn hela tiden :)

Va fasen, körde ni Pataholmvägen och stannade inte till hos mig heller (Ljungnäs)!!! Hahaha...får ni ju göra nästa gång:)

Tänkte ta det ganska lugnt på lördag....så är det någon som vill åka bak ska det nog gå att ordna:tuttar

Ha d/Jonas

Last edited:
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln