zuckan
efter solsken kommer det regn :P
...ja det är ju lustigt...sambon gick ner allt efter graviditeten....jag däremot jobbar tydligen på "Jul-tomte" rollen som kommer de närmsta åren?!?!?
..ja...tills på Lördag![]()
hehe ja precis
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
...ja det är ju lustigt...sambon gick ner allt efter graviditeten....jag däremot jobbar tydligen på "Jul-tomte" rollen som kommer de närmsta åren?!?!?
..ja...tills på Lördag![]()
Nu får ni sluta....
Blir snart nått panikköp![]()
Bara o tokhandla nu vetja![]()
Ja de e väl så, kanske hamnar i japsträsket igen, vem vet
Hehehe, ja vem vet.. Har du inte hittat nåt kul än då??
Ja mängder, synd bara att det inte är jag som bestämmer här hemma![]()
Får väl bli nåt gammalt lik, måste ju snart skaffa nåt kul till lilleman me![]()
...Du kan ju köpa min...så kan jag köpa en nyare retta än vad zuckan har och köra sedan ifrån honom på e22!!!![]()
...eller inte...jag får inte äga Japsare längre pga deras korta livsuppehåll i mina ägor...och den skada det kan inverka på egen person..osv. osv
...min sambo har en fin 7x6 Kawasaki (96 el 95)stående i garaget (måste bara klämma in en batteri och besiktiga den)...du kan köpa den och sedan köra ifrån mig också!!
![]()
Wihoo, jag fick ihop skorven!
Kan inte ni snälla Kalmariter ställa upp för en annan å skriva nåt vänligt i min byggtråd nu när jag äntligen är klar![]()
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=194652
ser mycke nice utses på lördag då?
Känner mig lite blöt i blöjan såhär tidigt på säsongen, men det skulle ju vara trevligt att träffa några likasinnade. Kanske kan bestämma uppsamlingsställen längs med vägen på nån tur runt skogarna så kan man köra sitt eget tempo....
Känner mig lite blöt i blöjan såhär tidigt på säsongen, men det skulle ju vara trevligt att träffa några likasinnade. Kanske kan bestämma uppsamlingsställen längs med vägen på nån tur runt skogarna så kan man köra sitt eget tempo....
Ta det lugnt om ni skall åka mot Torsås vid macken i Påryd!
Det kommer ju en skymd korsning efter ett tag där.......
....idag fick jag se min vän kana omkull i värsta gruslasset....på min ktm!
Allt gick bra men en tant på en cykel hade något bra att berätta vid kvällsmaten *s*
Vi övningskörde så det gick inte så fort, men gruset låg över hela vägbanan och som bekant är det ju en rätt bra böj just där.
Vilken tid på lördag gäller?
Jag skall jobba på dagen men kommer loss framåt tre....vore kul att hänga med.
B
blidde en liten tur ikwäll på cirkus 14 mil... riktigt najs väder vi har fått!!
på bilderna: zuckan och marcus
Ser att ni var i Ålem!! Kör igenom Timmernabben nästa gång och samla upp mig!!![]()
tjenaja vi hamnade i ålem på vägen. sen blev det pataholm vägen hemåt. ja jag ska hojta till nästa gång. kanske ska byta lite mobilnr med lite folk så man kan höras lite snabbare. alla sitter ju inte på SH eller msn hela tiden
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy