Kalmar-tråden

Odi

Black Water MC
Gick med
29 May 2006
Hoj
Thruxton 1200 R
tja :) tänkte kolla hur det blir på söndag med åkturen? den blir av som planerat eller? jag har nämnt för några om körning på påskdagen iaf :)

Hemma på västkusten tyvärr. Men Jag har planerat att ta hojjen dit imorgon så jag får väl köra med Göteborgare å Hallänningar.

Kör vi löpande nu Söndagar kl 13 Shell Select vid fint väder?

ist

no fika, no ride!!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
KTM 660-04.....och en halv buell
imorgon verkar blir den varmaste dagen om man skall lita på smhi och tv 4...nån som skall ut på den långa-fredagen??

....söndag blir jag nog lite för bakis för att ens cyckla och öland åker man endaste till om man får pröjs så det blir nog o hoppa över....fast fikat lätt trevlig:tungan

Last edited:

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
imorgon verkar blir den varmaste dagen om man skall lita på smhi och tv 4...nån som skall ut på den långa-fredagen??

....söndag blir jag nog lite för bakis för att ens cyckla och öland åker man endaste till om man får pröjs så det blir nog o hoppa över....fast fikat lätt trevlig:tungan

tja :) jodå i morgon blir det en sväng till oskarshamn o hälsa på en bekant o hans tjej o ta en fika. just nu är vi 5st hojar o kanske någon spätta. tänkte ses vid jet macken utanför mig kl 12 o rulla uppåt då. jet macken som ligger vid mio o colorama. (franskavägen)

-Nicky-

NN
Gick med
19 Mar 2009
Hoj
1999 Yamaha R6
tja :) tänkte kolla hur det blir på söndag med åkturen? den blir av som planerat eller? jag har nämnt för några om körning på påskdagen iaf :)

Jag tycker vi försöker göra öland på söndag, Rasta vid 12:00-tiden, fler desto trevligare :) Glad Påsk så länge.

12 O`clock

ADRENALINE IS A LIFESTYLE
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Yamaha R1-05 Gsxr 750 -98 stuntedition
Ja, har det körts någon hoj nu när jag varit på sjön 1v igår..?
Det skrivs dåligt om det iallafall!!
Själv har jag fått hem stålomspunna slangar,racebelägg fram och har beställt nytt drivpaket och tändstift...Bara att meka dit skiten när man kommer hem igen:)

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Hoj
...Brittisk...
Ja, har det körts någon hoj nu när jag varit på sjön 1v igår..?
Det skrivs dåligt om det iallafall!!
Själv har jag fått hem stålomspunna slangar,racebelägg fram och har beställt nytt drivpaket och tändstift...Bara att meka dit skiten när man kommer hem igen:)

Vi blir fyra som åker till A-torp den 26:e iaf....segla väl, själv är jag inblåst vid Solway Firth och tvingas gå på stan och dricka öl på kvällarna :gnissla

zuckan

Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
det pratas om en karlskrona tur i morgon.(söndag) sammling kl 13 vid select. kolla om glassiären är öppet typ :)

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Honda VFR800-01 + Kawa KLX650R-99 + Kawa Z1000-03
Bra läsning i Barometern idag..
Och för att visa ännu mer att vi är igång så är det vårkortegen mellan Ljungbyholm-Nybro-Kalmar den 2a Maj..

>Zuckan: Var Glassiären öppen än???;)

J.Porta

Gick med
1 May 2005
Hoj
...Brittisk...
Och för att visa ännu mer att vi är igång så är det vårkortegen mellan Ljungbyholm-Nybro-Kalmar den 2a Maj..

Vad stod det i Barometern då? Har bara tillgång till nätet just nu och där stod inget spännande direkt...:D

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
Ja det hade varit spännande och se vad som skrevs, hur de vinklade och vred vad vi sa.

zuckan

Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05

hehe nja vi kom aldrig dit :p blev sött o sslt i stället.
får bli en annan gång o kolla det :)

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
bilder...

...från körningen den 4/4

ett par halvkassa mobilbilder är det enda jag kan bidra med..

Bifogat

• DSC_000401.jpg
    DSC_000401.jpg
    169 KB · Visningar: 71
  • DSC_000411.jpg
    DSC_000411.jpg
    147.8 KB · Visningar: 70
  • DSC_000421.jpg
    DSC_000421.jpg
    166 KB · Visningar: 67

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
ooja.. har blivit cirkus 150 mil.. har ingen bil så har kawan till kalmar varje vecka..:tummenupp

Fan så skoj! Ta den till skolan någon gång, så bildar vi mc-parkering på framsidan!

Men vad handlade det om?:va

Sitter fast på sjön till onsdag kväll, så det är svårt att få tag på barometern...

Ska se om jag kan få tag i en tidning och scanna alternativt fota. Sedan lägga upp den här, bara för dig!:tummenupp

Last edited:

J.Porta

Gick med
1 May 2005
Hoj
...Brittisk...
Fan så skoj! Ta den till skolan någon gång, så bildar vi mc-parkering på framsidan!

Ska se om jag kan få tag i en tidning och scanna alternativt fota. Sedan lägga upp den här, bara för dig!:tummenupp

Nä, den ligger väl hemma i huset och skräpar någonstans när jag kommer hem.:D

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...