zuckan
efter solsken kommer det regn :P
kollade på polisens hemsida nu o på lördag har dom hastighets övervakning o sån skit i norra delen av länet o på söndag södra delen. kanske lättare o välja färdväg när man vet vart dom är på ett ungefär.
kollade på polisens hemsida nu o på lördag har dom hastighets övervakning o sån skit i norra delen av länet o på söndag södra delen. kanske lättare o välja färdväg när man vet vart dom är på ett ungefär.
Karlskrona på lördag borde ju funka då?!!
ja det låter som en bra idé käka glass där kanske
har du skaffat dig en moppe nu?
Ja fyfaan, husbygget tömmer plånboken
Får väl genomlida 1-2år på japansk cheymoppe men sen
blir de Ducce igen
Skulle ju inte ha nån men kunde helt enkelt inte låta bli
Hallå! Vad är det jag hör? Svär du? Japanskt? Hellre åker jag flackmoppe! eller?
Ja, ja vet, förjävligt lr hur??
Men "I´ll be back"
Btw, nån som har en övningskörning skylt å låna mej så ja har nåt
snyggt på mej som passar hojen
Hej,
jag brukar handla av Europe-Import i Trekanten.
Nära, bra och billigt!!!
Gamla v. 69, TREKANTEN 0480-502 46
OBS: Säg till att du vill ha balaserat också!
Ha det!
Ja, ja vet, förjävligt lr hur??
Men "I´ll be back"
Btw, nån som har en övningskörning skylt å låna mej så ja har nåt
snyggt på mej som passar hojen
Japp...den sitter på min flickväns skinnställ men det är väll inge-problem....kanske matchar cyckeln
...förlåt
...jag va tvungen
.....vi få se om det kommer nån hjullager i posten imorgon annars blir det nog ingen glass
.....heja Amerikanskt Post Verket!!
hehe ja det är ju så när man ska köra amerikanskt eller twinnar tacka vet jag japanska hojar som bara startar o går
Ska vi samla ihop till ris och nudlar, till bränsle, till din CBL?
Kan jag absolut rekommendera! När ni är där kan ni diskutera upplevelser om Poståkeriet, fråga vad han tycker om Kadaffi!
måste man verkligen balansera däck...jag har aldrig gjort det någonsin och se hur bra det gåt......vänta lite......
...men allvarligt, har aldrig balanserata däcken man själv krängt och har aldrig känt nån tendens till wobble, och det är f*n inte ofta man ser de "som kan åkå på riktig" stå på banan och balansera upp däcken hellre....
hur gick det med den förra cykeln du hade?
...oh annu bättre.... "CP"-R
...jäkligt politiskt inkorrekt av mig
måste man verkligen balansera däck...jag har aldrig gjort det någonsin och se hur bra det gåt......vänta lite......
...men allvarligt, har aldrig balanserata däcken man själv krängt och har aldrig känt nån tendens till wobble, och det är f*n inte ofta man ser de "som kan åkå på riktig" stå på banan och balansera upp däcken hellre....
Brukar balansera hjulen när jag lägger om däck.. Sen om det gör nytta i verkligheten sen vet jag inte men ingen av högfartshojjarna jag lagt om åt har haft några wobbel iaf
Är fälgen i sig skev spelar det ju kvitta men man kan få bort många vibbar iaf=)
>Bredis.. Jag ska fixa en snygg skylt till dig om du vill TJEJKÖR kanske?? *ASG*
Japp...den sitter på min flickväns skinnställ men det är väll inge-problem....kanske matchar cyckeln
...förlåt
...jag va tvungen
>Bredis.. Jag ska fixa en snygg skylt till dig om du vill TJEJKÖR kanske?? *ASG*
jag använder han som pysslar med däck o cycklar vid JET macken bredvid Växer. han tar 250kr för o lägga om o balansera hojdäck om man kommer med lös fälg. tror dom heter cyckel grossisten. jag bor på gatan bakom så det är nära o bra för mig o lägga om däck
Taget
Va säger du om frånkörd? Ta stor text så kanske du hinner se den innan ja försvinner
Blir de nåt åka imorgon lr??
det blir en sväng till växjö i morgon. tänkta åka kl 10 från rasta för dom som är sugna på o åka med. blir till mickes motor o kika o kanske testa köra något kul blir lite småvägar på vägen dit. tanken är o komma hem mellan 3-4 tiden på e.m
det blir en sväng till växjö i morgon. tänkta åka kl 10 från rasta för dom som är sugna på o åka med. blir till mickes motor o kika o kanske testa köra något kul blir lite småvägar på vägen dit. tanken är o komma hem mellan 3-4 tiden på e.m
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|