På Söndag är jag "på" om det blir något![]()
BTW, lite OT kanske men var köper man hojdäck någonstans i Kalmar? Någon seriös med bra pris?
Första säsongen med riktig hoj och det börjar bli dags för nytt gummi nu..
Mvh Jimmy
Ska iväg till nässjö å byta skulle ha 2222.- påsatt å klart
däcket är michelin pilot power (bakdäck) vet inte om det finns
billigare å bättre men det e d bästa jag hittat hittils.
låter som det finns några som är sugna o gasa i helgenjag är på både lördag o söndag. kan nog få med mig några fler kanske. hojta till om förslag på resmål i helgen.
vi va några som köpte billiga däck på denna sida.www.rodamoto.es
jag gav ca 2700kr ink frakt för ett set metzler M3. tyckte det va rätt ok pris. finns en del däck där o det tar ca 1 vecka så kommer dom på posten.
låter som det finns några som är sugna o gasa i helgenjag är på både lördag o söndag. kan nog få med mig några fler kanske. hojta till om förslag på resmål i helgen.
vi va några som köpte billiga däck på denna sida.www.rodamoto.es
jag gav ca 2700kr ink frakt för ett set metzler M3. tyckte det va rätt ok pris. finns en del däck där o det tar ca 1 vecka så kommer dom på posten.
Fan att man inte kan ut och åka ihelgen säljer ju mitt ställ idag..men på söndag då ska ja åka o testa mitt nya...o du ska med![]()
Du/ni får se till att kolla det där stället på förmiddagen då så ni hinner va med o leka på eftermiddagen då ju![]()
Hallå! Körs det något i Kalmar trakterna? Här på ön är det rätt ont om körningar..
//Benet
Hello där Benet alias kalla mig hellre....
En del åka har det blivit än så länge.
Är du hemma nåt nu för tiden eller är det vagnbyggeri fortfarande??
Skaffat flockad hoj nu oxå eller är det Axelkraschs gamla tiger??=)
/Rooster
Tjena, vagnsbyggeri gäller fortfarande. Är rätt mycket hemma i årJupp, en svart flockad ninja, du vet axelkrasch tiger behövde sällskap
![]()
Fan att man inte kan ut och åka ihelgen säljer ju mitt ställ idag..men på söndag då ska ja åka o testa mitt nya...o du ska med![]()
Hallå! Körs det något i Kalmar trakterna? Här på ön är det rätt ont om körningar..
//Benet
Ska iväg till nässjö å byta skulle ha 2222.- påsatt å klart
däcket är michelin pilot power (bakdäck) vet inte om det finns
billigare å bättre men det e d bästa jag hittat hittils.
Tänkte faktiskt inte på Däckonline som någon föreslogHar bara handlat bildäck därifrån tidigare..
Dom har ju Michelin P Power för 1684:-
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop....6&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=121&m_s=1
Ska bara hitta någon som kan lägga om det. Det lär ju INTE bli "däckkrängaren" vid FD Växer i Kalmar som ville ha 1500:- för att lägga om mina 275/30-19.... Per styck!!!!![]()
Tänkte faktiskt inte på Däckonline som någon föreslogHar bara handlat bildäck därifrån tidigare..
Dom har ju Michelin P Power för 1684:-
http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop....6&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=121&m_s=1
Ska bara hitta någon som kan lägga om det. Det lär ju INTE bli "däckkrängaren" vid FD Växer i Kalmar som ville ha 1500:- för att lägga om mina 275/30-19.... Per styck!!!!![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |