Dark shark
Insanity is my life
ja det e frågan om vi klarar oss från regnet, ser lite mörkt ut just nu
Goddag Kalmarbor!
Jag och en polare tänkte ta svängen över Kalmar torsdagen nästa vecka och vi söker övernattning. Någon som kan tipsa om något bra och billigt ställe för 2 gossar? Sköna sängar är ett plus då den ene av oss åker Triumph av äldre sort
Jaha, då var det färdigåkt för i år Gick av vägen igår i Mortorp...lätt regn med vått underlag och nypålagd asfaltslagning som var oljehinna på och inga skyltar som nämnde detta Gick som det gick.....däcken försvann utan förvarning genom en högerböj och man fick smaka asfalt ända ner i diket Depåstödet (Henke) kom till undsättning med hjälp att få hem grejjerna och lån av bil sålänge Tack Tack!
FAAAN!! Ville ju åka mer
Jaha, då var det färdigåkt för i år Gick av vägen igår i Mortorp...lätt regn med vått underlag och nypålagd asfaltslagning som var oljehinna på och inga skyltar som nämnde detta Gick som det gick.....däcken försvann utan förvarning genom en högerböj och man fick smaka asfalt ända ner i diket Depåstödet (Henke) kom till undsättning med hjälp att få hem grejjerna och lån av bil sålänge Tack Tack!
FAAAN!! Ville ju åka mer
Fint väder betyder bara en sak på söndagar
Med en förfest på två runda ringar. Alla vet ju att körningen flyter på bättre med lite öl
Bostorpgatam. Fast se upp för mötande bilar. Har redan lagt en hoj där när jag mötte en mörk volvo som kom över på min sida så jag fick välja diket. Han stannade inte ensinga tips på lite kruviga vägar runt kalmar där man kan ha kul under 140km/h
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|