Kalmar-tråden

fjoddan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2009
Hoj
blackbird 97:a
Bostorpgatam. Fast se upp för mötande bilar. Har redan lagt en hoj där när jag mötte en mörk volvo som kom över på min sida så jag fick välja diket. Han stannade inte ens:gnissla

schysst, det finns gott om idioter i trafiken, ¨
Menar du på öland? kass på gatunamn

Last edited:

fjoddan

Ny medlem
Gick med
11 Jun 2009
Hoj
blackbird 97:a
Kör över mot östra sidan från almers. Sväng höger mot gårdby och efter nån kilometer sväng vänster mot bostorp.

ok det va den du menade, vi körde någon väg bakom e22 mot vassmolösa tror jag det va, rätt kul väg,
Tyckte du man passade på en glidare:)

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Honda VFR800-01 + Kawa KLX650R-99 + Kawa Z1000-03
För er som är intresserade av kurviga vägar så går Tupprundan av stapeln nu på lördag 8/8 med start o målgång i Torsås, på torget där. Starttid är mellan 11-13. Startavgift är 50pengar o då ingår en fika på en av kontrollerna..

/Rooster

tlundberg

Datornörd
Gick med
4 Aug 2008
Hoj
zx6r -98
Så har jag kört min ninja för första gången sen olyckan! :banana

Känns lite skakigt att lägga ner, men det försvinner säkert om jag bara kör lite :)

Vi kör väl på söndag? :yoparty

Wicked

Livet är fullt av överraskningar....
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
KTM 500 SMR

Känns lite skakigt att lägga ner, men det försvinner säkert om jag bara kör lite :)

Kul att du är tillbaka igen, nu gäller det bara att få bort hjärnspöket då:gnissla
Körning på sönd som vanligt 13:00

*FIREBLADE*

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2006
Hoj
R1-99 fireblade-96

trevligt att du har kört en runda,ja att du är skakis nu kan jag förstå,har själv aldrig kört omkull med vanlig mc,däremot på cross och det är ju alltid lite skakis efter en ordentlig vurpa.

ska med på söndag vi åxå..

ha det gott

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
För er som är intresserade av kurviga vägar så går Tupprundan av stapeln nu på lördag 8/8 med start o målgång i Torsås, på torget där. Starttid är mellan 11-13. Startavgift är 50pengar o då ingår en fika på en av kontrollerna..

/Rooster

Kommer...som vanligt...:tummenupp

Folkezx9r

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Har sagt till några andra oxå , så förhoppningsvis kommer jag dragandes med några stycken..:)

Guttans.. Har vart o "lappat" en massa hojar på Öland ikväll o spridit ut info om rundan oxå;)
Så bara vädret håller så ska det kunna bli en bra runda med ett i vanlig ordning rejält prisbord=)

Folkezx9r

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Guttans.. Har vart o "lappat" en massa hojar på Öland ikväll o spridit ut info om rundan oxå;)
Så bara vädret håller så ska det kunna bli en bra runda med ett i vanlig ordning rejält prisbord=)

Perfekt ! Kedjesmörjan håller på att ta slut:D

Roosterman

Burner... Roosters MCC
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
Var det inte du som snöt låskättingen förra rundan???;) Men det finns kedjespray bland priserna iaf;)

Folkezx9r

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Var det inte du som snöt låskättingen förra rundan???;) Men det finns kedjespray bland priserna iaf;)

Hmmm...Njae... Tror jag knep en picnicryggsäck eller en GePe-laddare...kommer inte ihåg..:tummenupp

Folkezx9r

Gick med
6 Mar 2003
Hoj

Folkezx9r

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*ASG* Då får du väl se till att vara vassare än honom på lördag då;)

Enda chansen är väl att ni inför extrapoäng o startar en tidtagning.... Då jäklar ska han få !:D

Wicked

Livet är fullt av överraskningar....
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
KTM 500 SMR

/Rooster

Kommer förbi å rensar prisbordet:tungan

tlundberg

Datornörd
Gick med
4 Aug 2008
Hoj
zx6r -98

/Rooster

Hur lång tid tar det att ta sig runt? Har kräftskiva på eftermiddagen/kvällen...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln