Kalmar-tråden

12 O`clock

ADRENALINE IS A LIFESTYLE
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Yamaha R1-05 Gsxr 750 -98 stuntedition
Pratade med Nicklas för en liten stund sedan. Han sa att det kanske strulat till sig lite med tiden som var satt till kl 19.00!! Dock så ska det lekas därborta men det kanske kan bli senare än sagd tig;) Bara så ni vet detta och inte står och väntar och blir sura att han inte kommer kl 19.00 exakt:tungan

Ha d gott sålänge så ses vi/Jonas

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
R1-05
ja det va ju trevligt o prata lite som sagt men det va synd att han inte kom. han va ju sen förra gången med så om det blir att han ska komma igen så lär det ju inte komma någon o titta. folk lessnar ju på o vänta... :(

*FIREBLADE*

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2006
Hoj
R1-99 fireblade-96
hmmmm undra om vägverket har slått i huvudet nu eller nått,är ju rena rama grusvägarna nu överallt

12 O`clock

Gick med
13 Feb 2008
Hoj
hmmmm undra om vägverket har slått i huvudet nu eller nått,är ju rena rama grusvägarna nu överallt

Skojjar du!!! Skulle ta en lite hårdare runda idag men det gick ju faan inte gasa på som jag hoppats!!! Byter bort den mot motard imorgon och jag trodde jag skulle sakna den med en gång...men med detta väglaget är det ju lagom tid att byta till KTM 625smc:tungan

Wheelie-king

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
YZR 500 "replica", Gixxer 1000 K7 "Lucky strike", KTM SX 150 -13, Gilera 180 2-takt
Åk bana istället, så slipper ni allt rullgrus... samt att det är 10 gånger roligare...

12 O`clock

Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Åk bana istället, så slipper ni allt rullgrus... samt att det är 10 gånger roligare...

Hahaha, det är sant!!! Ligger några banhojjar på min bevakasida på Blocket:D
Får se om det kanske står en till nästa säsong:) Brukar du åka bana ofta?
Skaffar jag så kanske jag kan haka på?

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
Avslutningsfest

Jag hävdar bestämt att det börjar dags för att fira av detta årets mc-säsong, med ett holabalo utan dess like! :fyllisar

Missförstå mig inte! Jag är absolut en av de som anser att det alltid är mc-väder!:Bugar
Men vi får nog inse att med vädret, blir hög-säsongen mer avlägsen och kunde vi fira in säsongen i Januari så kan vi nog fira ut den i Oktober:näsblod

Mitt förslag lyder: Samling som tidigare på O'learys och låter kvällen utvecklas.
Datum 3'e oktober, då har jag förhoppningsvis slutat med mina roliga piller och börjat med roliga drycker istället.:D

Någon som håller med?

Sollie

Crazy Girl Who Loves The Adrenaline
Gick med
21 Mar 2009
Hoj
på gång Yamaha YZF-R6
Tycker de låter som en toppen ide :fyllisar
Hoppas att fler är sugna på de..:cpparty

Jag hävdar bestämt att det börjar dags för att fira av detta årets mc-säsong, med ett holabalo utan dess like! :fyllisar

Missförstå mig inte! Jag är absolut en av de som anser att det alltid är mc-väder!:Bugar
Men vi får nog inse att med vädret, blir hög-säsongen mer avlägsen och kunde vi fira in säsongen i Januari så kan vi nog fira ut den i Oktober:näsblod

Mitt förslag lyder: Samling som tidigare på O'learys och låter kvällen utvecklas.
Datum 3'e oktober, då har jag förhoppningsvis slutat med mina roliga piller och börjat med roliga drycker istället.:D

Någon som håller med?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...